Δεν είναι όποιο κι όποιο Jeep, βέβαια, αλλά το Grand Cherokee Trackhawk των 707 ίππων. Αλλά και η Hayabusa δεν είναι κανένα 800αρι scooter. Για την ταχύτερη μοτοσικλέτα παραγωγής τέλη 90’s-μέσα 00’s πρόκειται. Οπότε τι συνέβη και έμεινε να κοιτάει τα παραλληλόγραμμα φανάρια στο πίσω μέρος του μεγάλου SUV;
Να δεχτούμε ότι το Jeep έχει το πλεονέκτημα στον τομέα της ελκτικής πρόσφυσης και της αυτοματοποιημένης διαδικασίας: το μόνο που έχει να κάνει ο οδηγός είναι ενεργοποιήσει το launch control, να πατήσει τέρμα το γκάζι, να αφήσει το φρένο και να σημειώσει άκοπα ένα 3,5 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα και να καλύψει τα 400 μέτρα από στάση σε 11,6 δλ. Αναμφίβολα χρόνοι επιπέδου supercar, ευγενική χορηγία των 707 ίππων και 875 Nm ροπής του κομπρεσοράτου V8 των 6.2 λίτρων, μαζί με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης. Όμως μιλάμε για 2 τόνους μάζας.
Στον αντίποδα, η Suzuki GSX-R 1.300 επιφορτίζει τα 430 κιλά της με 178 ίππους. Το θέμα είναι ότι για να φτάσει τα 320 χλμ./ώρα και να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 2,5 δλ., ο αναβάτης καλείται να ιδρώσει. Και πάνω από όλα, να είναι σχετικός με το άθλημα. Κάτι που για τον συγκεκριμένο υποψήφιο Ghost Rider, δεν μπορεί να ειπωθεί.
Αν φανούμε επιεικείς, θα αποδώσουμε την καλύτερη εκκίνηση στην τετρακίνηση και το launch control του Jeep. Από εκεί και μέχρι την γραμμή του τερματισμού, όμως, δεν νοείται μια από τις ταχύτερες supersport μοτοσικλέτες όλων των εποχών όχι μόνο να μην καλύπτει, αλλά να βλέπει την διαφορά από ένα πελώριο SUV να ανοίγει. Και μάλιστα σε βελτιωμένη μορφή, αν κρίνουμε από την εξάτμιση της Yoshimura. Κατά πάσα πιθανότητα, ο δερμάτινα μαυροφορεμένος αναβάτης να έχασε κάποια σχέση. Χαρακτηριστικά το Grand Cherokee είχε ταχύτητα εξόδου στα 289 χλμ./ώρα και η Suzuki μόλις στα 196. Αλλά η νίκη είναι νίκη.