Σεισμός στην Ελληνική αγορά: Σύμφωνα με πολύ έγκυρες πηγές από πρώην εργαζόμενους αλλά και ενεργούς, η γνωστή αλυσίδα καταστημάτων παπουτσιών, είναι η ελληνική εταιρεία που εδώ και σχεδόν ένα χρόνο, καθυστερεί τις μισθοδοσίες στους εργαζόμενους της
Σύμφωνα με πρώην εργαζόμενους αναγνώστες, η εταιρεία έχει κλείσει ήδη δύο καταστήματα της (στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος και στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens) στην Αθήνα, ενώ θα υπάρξει και νέο λουκέτο σε άλλα δύο μαγαζιά της.
Πλέον, η κατάσταση στα καταστήματα της εταιρείας είναι άσχημη καθώς έχει αποχωρήσει ένα σημαντικό μέρος του προσωπικού λόγω των καθυστερήσεων στις μισθοδοσίες αλλά και όσοι είναι ακόμα ενεργοί, όπως δηλώνουν, δεν θα αντέξουν αυτήν την κατάσταση στο μέλλον.
Εξάλλου, είναι γνωστή η νοοτροπία της εταιρείας προς τους εργαζόμενους της και η αντιμετώπιση που έχουν και αυτό φαίνεται από τα εκατοντάδες σχόλια σε πλατφόρμες του διαδικτύου που περιγράφουν τις συμπεριφορές των υπευθύνων, διευθυντών αλλά και του ίδιου του εργοδότη προς το προσωπικό.
Σεισμός στην Ελληνική αγορά: Καταγγελίες από εργαζόμενους
Ενδεικτική είναι και η μαρτυρία πρώην εργαζόμενης που δούλευε στην αλυσίδα παπουτσιών μέχρι την Άνοιξη του 2024 στην εταιρεία, η οποία δήλωσε χαρακτηριστικά “Έχασα τον χρόνο μου εκεί μέσα καθώς ζητάνε πωλήτριες αλλά έχουν την απαίτηση να δουλεύουμε 9 και 10 ώρες καθημερινά, να μη σχολάμε στην ώρα μας σχεδόν ποτέ, ενώ δεν πληρώνουν τις υπερωρίες και κάθε μήνα δεν ξέραμε ποια μέρα θα πληρωθούμε τον βασικό που μας έδιναν ανεξάρτητα αν είχαμε προϋπηρεσία σε άλλα μαγαζιά ή όχι”.
Τα παράπονα των πρώην εργαζομένων δεν έχουν τέλος καθώς οι περισσότεροι που δέχτηκαν να μας μιλήσουν, εκτός από τις άσχημες συμπεριφορές που δέχτηκαν από διευθυντή ή από υπεύθυνο, είχαν να καταγγείλουν κι άλλα εκτός από την ανασφάλεια που ένιωθαν με τις καθυστερήσεις στους μισθούς, τα λουκέτα στα καταστήματα και το αβέβαιο μέλλον της εταιρείας.
Υπάρχουν πρώην εργαζομένοι που μίλησαν για απλήρωτες υπερωρίες, άρνηση αδειών και αναβολή ρεπό- θεμελιώδη δικαιώματα δηλαδή.