300 ευρώ την ώρα και κάνεις και ταξίδι τσάμπα – Τέτοια δουλειά θέλουμε


300 ευρώ την ώρα και κάνεις και ταξίδι τσάμπα – Τέτοια δουλειά ονειρευόμασταν όλοι. Να ταξιδεύουμε και να πληρωνόμαστε αδρά

Το αεροπλάνο είναι το πιο συνηθισμένο μέσο ταξιδιού ειδικά για τις μεγάλες αποστάσεις. Για ένα ασφαλές και άνετο ταξίδι παίζει μεγάλο ρόλο ο τύπος του αεροσκάφους, η αεροπορική εταιρεία και σίγουρα οι παροχές που αυτή προσφέρει. Ωστόσο, καθοριστικής σημασία για το ταξίδι είναι και ο ρόλος του πιλότου ή αλλιώς του κυβερνήτη και του συγκυβερνήτη.

80 ευρώ την ώρα και κάνεις και ταξίδι τσάμπα - Τέτοια δουλειά θέλουμε
300 ευρώ την ώρα και κάνεις και ταξίδι τσάμπα – Τέτοια δουλειά θέλουμε

Χρειάζεται μεγάλη εκπαίδευση και δεκάδες ώρες πτήσης για να μπορέσει κάποιος να αναλάβει να κυβερνήσει ένα επιβατικό αεροσκάφος. Γι’ αυτό το λόγο είναι ένα επάγγελμα που δεν έχει το μέσο μισθό ως αμοιβή. Ποιος είναι, όμως, ο μέσος μισθός ενός πιλότου και από τι καθορίζεται αυτό το ποσό;

Σύμφωνα με τις αναφορές διαφόρων αεροπορικών εταιρειών παγκοσμίως οι ετήσιες απολαβές του ανθρώπου που έχει στα χέρια του το αεροπλάνο και την ασφάλειά μας ξεκινά από 40.000 έως περίπου 270.000 ευρώ το χρόνο. Εάν η απόκλιση σας φαίνεται χαοτική θα πρέπει να λάβετε υπ’ όψιν ότι υπάρχουν πολλές παράμετροι που καθορίζουν αυτό το ποσό.

80 ευρώ την ώρα και κάνεις και ταξίδι τσάμπα - Τέτοια δουλειά θέλουμε
300 ευρώ την ώρα και κάνεις και ταξίδι τσάμπα – Τέτοια δουλειά θέλουμε

Πώς καθορίζεται ο μισθός ενός πιλότου σε επιβατικό αεροπλάνο

Αρχικά, όπως και σε άλλα επαγγέλματα, ο μισθός ενός πιλότου μισθός δεν είναι ίσος για όλους. Η αμοιβή ποικίλλει ανάμεσα στις αεροπορικές εταιρείες και εξαρτάται επίσης από το μέγεθος που έχει το αεροπλάνο. Ένας άλλος παράγοντας είναι η διάρκεια της πτήσης. Η πείρα του και οι ώρες πτήσεων που έχει στην καριέρα του, επίσης, επηρεάζουν σε σημαντικό βαθμό το εισόδημά του. Αυτό που δεν ξέρουν πολλοί είναι ότι οι περισσότεροι πιλότου πληρώνονται με την ώρα και όχι με ετήσιο μισθό.

Επίσης, υπάρχει κανονισμός για το πόσες ώρες ετησίως μπορεί να πετάει ένας πιλότος. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται ότι δε θα γίνονται υπερβολές και ότι θα είναι ξεκούραστος στις πτήσεις του. Το ωρομίσθιο του πιλότου αυξάνεται για κάθε έτος που εργάστηκε για μια αεροπορική εταιρεία. Η αμοιβή ανά ώρα επίσης αλλάζει ανά αεροπορική εταιρεία και ανά τύπο αεροσκάφους. Για παράδειγμα, ένας κυβερνήτης με προϋπηρεσία, που πετάει ένα Boeing 777 για μια μεγάλη αεροπορική εταιρεία μπορεί να βγάζει ακόμη και 330 δολάρια την ώρα. Από την άλλη ένας νέος πιλότος στο ίδιο αεροπλάνο μπορεί να πληρώνεται με 86 δολάρια ανά ώρα.

Γενικά πάντως τα 40.000 – 50.000 ευρώ ετησίως είναι ένα ποσό που ο μέσος πιλότος ενός απλού αεροσκάφους μπορεί να δει στον τραπεζικό του λογαριασμό. Το εύρος ωστόσο, όπως είπαμε, είναι μεγάλο όπως και οι παράμετροι.


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ