Δεν είναι κάτι καινούργιο το γεγονός ότι το κορυφαίο Tesla μπορεί να σταθεί επάξια δίπλα σχεδόν σε οποιοδήποτε supercar/hypercar. Βασικά η είδηση είναι όταν κάποιο καταφέρει να το κερδίσει.
H Lamborghini Aventador SV διαθέτει πολλά παράσημα, μεταξύ των οποίων και αυτό του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στο Nurburgring για ένα διάστημα. Αυτό που μας ενδιαφέρει στην προκειμένη, βέβαια, είναι οι αριθμοί επιτάχυνσης. Και εκεί ο «Ταύρος» από την Sant’Agata δεν κάνει εκπτώσεις: 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ. και τελική ταχύτητα 350 χλμ./ώρα προσφορά των 750 ίππων από τον ατμοσφαιρικό V12 των 6.5 λίτρων, του συστήματος τετρακίνησης με το launch control και το 7τάχυτο σειριακό κιβώτιο.
Στην αντίπερα όχθη, το Tesla -φαινομενικά- είναι πιο απλό: δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας ανά άξονα, συνολική απόδοσης 762 ίππων με 815 Nm ροπής, επίσης τετρακίνητο και 0-100 χλμ/ώρα σε 2,9 δλ. Οι μεγάλες διαφορές είναι δύο: η κατά 120 Nm περισσότερη ροπή των ηλεκτροκινητήρων και η παροχή της από 0 στροφές, σε συνδυασμό με την έλλειψη αλλαγής σχέσεων. Με λίγα λόγια, στο Model S P100D σανιδώνεις το γκάζι και το ρεύμα «καθαρίζει». Μια απλούστατη συνταγή που έχει σπείρει τον τρόμο στην κοινότητα των υπεραυτοκινήτων, παρά το βάρος των 2.200 κιλών.
Καταφέρνει να προσθέσει άλλο ένα «σκαλπ» στην συλλογή του το ηλεκτρικό σεντάν; Η απάντηση με ένα κλικ