Με τα SUV να κυριαρχούν σε όλες τις αγορές του κόσμου και την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση να απαιτεί σημαντικούς πόρους, είναι προφανές ότι οι εταιρίες αναζητούν τρόπους να παραμείνουν κερδοφόρες. Ένας από αυτούς τους τρόπους είναι και η κατάργηση κάποιων μοντέλων, ακόμα και εκείνων που έχουν μεγάλη συμβολική σημασία για την μάρκα. Πρόσφατα η Mercedes έβγαλε την SLC Final Edition αφήνοντας να διαρρεύσει ότι δεν θα υπάρξει διάδοχη κατάσταση, ενώ στο κάδρο μπήκε και το Audi TT.
Σε συνέντευξη που έδωσε στο Autocar στην Γενεύη ο επικεφαλής της Audi Bram Schot σχετικά με το αν υπάρχει μέλλον για το TT, δήλωσε ότι “Νομίζω ότι υπάρχει θέση για ένα icon της Audi στο μέλλον, αλλά δεν είναι σίγουρος αν αυτό είναι το ΤΤ. Πονάει η καρδιά μου όταν απαντώ σ’ αυτή την ερώτηση. Έχω κάποια πράγματα που ετοιμάζω τα οποία θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν το ΤΤ, αν και όχι απαραίτητα απευθείας”.
Ο κύριος λόγος που η Audi μελετά το ενδεχόμενο κατάργησης του ΤΤ είναι η μείωση του κόστους σε μία γκάμα που διαρκώς επεκτείνεται αλλά και για να μεταφέρει πόρους στην εξέλιξη των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της και άλλων τεχνολογιών. Ο ίδιος ο Schot έχει καταφέρει να μειώσει την διάχυση της γκάμας κατά 27% καταργώντας κάποιους κινητήρες αλλά και εκδόσεις μοντέλων.
Από την πλευρά του το ΤΤ δεν είναι και ένα αυτοκίνητο με σημαντικές πωλήσεις, κάτι που το κάνει ευάλωτο στις αποφάσεις της εταιρίας για εξορθολογισμό της γκάμας. Ήδη όπως έχει ανακοινωθεί κόπηκε το ενδεχόμενο παραγωγής μιας τετράθυρης έκδοσης TT Sportback. Πάντως για να σταματήσει και το coupe, θα πάρει μερικά χρόνια ακόμα, τουλάχιστον μέχρι το 2022. Μέχρι τότε βέβαια πολλά θα μπορούσαν να αλλάξουν.