Οι τιμές του SEAT Leon 1.5 TGI με φυσικό αέριο


Η νέα προσθήκη στην γκάμα των μοντέλων της SEAT με κινητήρα φυσικού αερίου είναι το Leon 1.5 TGI, για το οποίο ανακοινώθηκαν οι τεχνικές του προδιαγραφές, οι εκδόσεις και οι τιμές του για την ελληνική αγορά.

Το Leon 1.5 TGI διατίθεται μόνο στην έκδοση Style, με το 5θυρο και το στέισον βάγκον (ST) αμάξωμα. Οι τιμές του 5θυρου είναι στα 19.505 ευρώ (21.455 ευρώ το DSG) και του ST είναι στα 20.505 ευρώ (21.905 ευρώ το DSG).

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται ESP, XDS, σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων, 7 αερόσακοι, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αυτόματος κλιματισμός, cruise control, προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη αφής 5 ιντσών κ.λπ.

Ο 1.5 TGI κινητήρας αποδίδει 130 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. (+20 PS από τον 1.4 TGI) και 200 Nm ροπής μεταξύ 1.400 και 4.000 σ.α.λ., ενώ συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με αυτόματο επτά σχέσεων DSG. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 10,1 δλ. (9,9 δλ. με το DSG), η τελική ταχύτητα φτάνει τα 206 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 3,7 kg/100 χλμ. (DSG 3,6 kg/100 χλμ.) και οι εκπομπές CO2 είναι 98 γρ./χλμ. (DSG 95 γρ./χλμ.). Με την τρέχουσα τιμή του φυσικού αερίου στα 0,889 €/kg, η κατανάλωση αντιστοιχεί με 3,3 €/100 χλμ.

Κάτω από το δάπεδο του Leon 1.5 TGI υπάρχουν τρεις δεξαμενές συνολικής χωρητικότητας 17,7 κιλών (οι δύο είναι κατασκευασμένες από ανθρακόνημα) για την αποθήκευση του φυσικού αερίου, εξασφαλίζοντας θεωρητική αυτονομία 500 χιλιομέτρων. Μόλις αδειάσουν ενεργοποιείται αμέσως η εφεδρική δεξαμενή της βενζίνης των 9 λίτρων για άλλα 150 χιλιόμετρα αυτονομίας. Λόγω των επιπλέον δεξαμενών ο χώρος αποσκευών από 380 λίτρα έχει μειωθεί στα 275 λίτρα.

Ο 1.5 TGI βασίζεται στον αντίστοιχο 1.5 TSI, όμως εξαρτήματα του μοτέρ έχουν επανασχεδιαστεί ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις λειτουργίας του CNG. Τα έμβολα είναι καλυμμένα με νικέλιο και χρώμιο και ενσωματώνουν νέα τμήματα τροποποιημένα για χρήση του φυσικού αερίου, όπως είναι ενισχυμένες βαλβίδες για αύξηση της αντοχής και της βελτίωσης της κυκλοφορίας των αερίων στο εσωτερικό του θαλάμου.


Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ