Οι κολοσσοί πολυτελείας στο μάτι του κυκλώνα – Τα… βάσανα για Hugo Boss, Burberry, LVMH


Καταγράφουν τεράστια πτώση οι μετοχές των κολοσσών πολυτελείας – Στο επίκεντρο οι ρευστοποιήσεις

Οι ευρωπαϊκές μετοχές ειδών πολυτελείας βρίσκονται στο μάτι του κυκλώνα, καθώς οι αναλυτές προειδοποίησαν για επιδείνωση των προοπτικών ζήτησης, ιδιαίτερα μεταξύ των Κινέζων καταναλωτών με υψηλά εισοδήματα.

Η μετοχή της Hugo Boss βρέθηκε στο επίκεντρο των ρευστοποιήσεων αφού οι αναλυτές της Bank of America υποβάθμισαν τη μετοχή σε χαμηλότερη απόδοση από την αγορά. «Μετά την κορύφωση της κατανάλωσης στη μετά Covid εποχή το 2022, τα έσοδα του κλάδου πολυτελείας επιβραδύνθηκαν διαδοχικά.

Ο Αμερικανός καταναλωτής ήταν ο πρώτος που μείωσε την κατανάλωση, ακολουθούμενος από τον Κορεάτη, τον Ευρωπαίο και τον Ιάπωνα», έγραψαν οι αναλυτές της BofA σε μια ανάλυση που περιγράφει τις προκλήσεις στον τομέα της πολυτελείας. «Με τη μοναδική υποστήριξη του κλάδου να εξασθενεί, τον Κινέζο καταναλωτή, δηλαδή, όλες οι εθνικότητες βρίσκονται τώρα υπό πίεση», πρόσθεσαν, περιγράφοντας τους καταναλωτές πολυτελών ως «όλοι αγόρασαν» και την κινεζική εγχώρια και ταξιδιωτική ζήτηση ως «μειούμενη».

Σε όλες τις ευρωπαϊκές εταιρείες πολυτελείας αναμένουν μείωση εσόδων κατά 1% το 2024. Η Hugo Boss επλήγη από τις επίμονες μακροοικονομικές και γεωπολιτικές προκλήσεις, ιδιαίτερα στην Κίνα και το Ηνωμένο Βασίλειο, όταν μείωσε τις προοπτικές πωλήσεών της τον Ιούλιο.

Οι μετοχές της βρετανικής Burberry σημείωσαν πτώση σχεδόν 3% τη Δευτέρα μετά την υποβάθμισή της από τους αναλυτές της BofA, οι οποίοι μείωσαν την τιμή-στόχο της μετοχής στα 475p από 700p. Επίσης, ο αμερικανικός οίκος υποβάθμισε τη σύσταση για τους γαλλικούς κολοσσούς πολυτελείας, LVMH και Kering, από αγορά σε ουδέτερο.

Ο Stoxx Europe Luxury 10, ένας δείκτης που παρακολουθεί κορυφαία ονόματα του κλάδου, έχει υποχωρήσει 3,82% το αρχές του έτους μέχρι σήμερα. «Το πρόβλημα είναι ξεκάθαρα η Κίνα, η οποία αναδείχθηκε από πολύ μικρός παίκτης στη βιομηχανία ειδών πολυτελείας σε μία μεγάλη δύναμη την τελευταία δεκαετία περίπου. Αυτό δεν λειτουργεί αυτή τη στιγμή», δήλωσε ο Jon Cox, επικεφαλής ευρωπαϊκών μετοχών καταναλωτών, στο CNBC.

Η βιομηχανία ειδών βρίσκεται σε μια παρατεταμένη περίοδο αδυναμίας και αυτό το έχουμε δει ήδη εδώ και δύο εξάμηνα. Νομίζω ότι οι περισσότεροι άνθρωποι ήλπιζαν ότι τα πράγματα θα βελτιωθούν στο δεύτερο εξάμηνο του έτους, ωστόσο αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι θα συμβεί αυτό», υπογράμμισε ο Jon Cox.


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ