To αυτοκίνητο που θα βλέπουμε στη φωτογραφία να εξαϋλώνει τα πίσω του ελαστικά και θα παρακολουθήσουμε να κάνει burnout διαρκείας στο video, ξεκίνησε την καριέρα του ως μια ταπεινή BMW 316 των 90 ίππων.
Προφανώς για να φτάσει στο σημείο να προκαλεί ομίχλη από τον καπνό που σηκώνει το κάψιμο των ελαστικών, διαθέτει παραπάνω δύναμη. Το διαφορετικό μοτέρ εξυπακούεται, με τον S50B32 της Μ3 Ε36 να παίρνει θέση στο μηχανοστάσιο. Και πάλι, όμως, 321 ίπποι φαντάζουν λίγοι για τη δημιουργία τέτοιου «νέφους». Το θεόρατο intercooler και το αναλόγων διαστάσεων τούρμπο που ξεπροβάλλει από το καπό, προδίδουν το μέγεθος της δουλειάς που έχει γίνει στον κινητήρα. Το δυναμόμετρο μετά βίας την επικυρώνει.
Η εν λόγω Ε30 αισίως ξεπερνάει τα 1.000 άλογα, με το ακριβές νούμερο να σταματάει στα 1.100! Μια εκατοντάδα παραπάνω, δηλαδή, από τη Bugatti Veyron και στα ίδια επίπεδα με τη διάδοχό της, την Chiron. Ή, για να το θέσουμε στα μέτρα των BMW, σχεδόν 3 φορές την ισχύ της σημερινής Μ3. Ή, ακόμα πιο απίστευτα, λίγο πάνω από το 12πλάσιο της δύναμης που είχε αρχικά ως 316!
{loadposition srp}