Το LEAF στέκεται επάξια δίπλα στην εμπορική επιτυχία των Qashqai, X-Trail και Micra, αποτελώντας ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα της Nissan – με τα δεδομένα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, πάντα. Με αυτά υπόψιν, το LEAF έγινε επάξια το πρώτο αυτοκίνητο που κινείται αποκλειστικά με ρεύμα και κατάφερε να ξεπεράσει το φράγμα των 400.000 μονάδων.{loadposition nissan}
Η πρώτη γενιά LEAF παρουσιάστηκε το 2010 και αποτέλεσε το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής. Η δεύτερη είναι κοντά μας από πέρσι και την κίνησή της αναλαμβάνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 150 ίππων και ροπή 320 Nm. Ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια από μια συστοιχία μπαταριών ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 40 kWh. Μια πλήρη φόρτιση ολοκληρώνεται σε 7 ώρες και 30 λεπτά σε Wallbox 6,6 kW, ενώ σε 40 – 60 λεπτά η φόρτιση μπορεί να φτάσει στο 80%.
Η αυτονομία του νέου Nissan Leaf με μια φόρτιση φτάνει τα 378 χιλιόμετρα. Από πλευράς επιδόσεων, τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 7,9 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 144 χλμ./ώρα.
Για τους πιο απαιτητικούς υπάρχει το LEAF 3.ZERO e+ με μια μπαταρία 62 kWh να αναλαμβάνει την τροφοδοσία του μεγαλύτερου ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος εδώ αποδίδει 217 ίππους και 340 Nm ροπής, με την αυτονομία να φτάνει τα 385 χιλιόμετρα.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Nissan, συνολικά οι ιδιοκτήτες των LEAF ανά τον κόσμο έχουν διανύσει ως σήμερα περισσότερα από 10 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα, εξοικονομώντας παράλληλα 3,8 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου. Αξίζει να σημειωθεί πως εκτός από την πανευρωπαϊκή πρωτιά στην αγορά των ηλεκτρικών, το LEAF ήταν το πρώτο αυτοκίνητο σε πωλήσεις στην Νορβηγία ανεξαρτήτως τύπου και κατηγορίας.