Η Mercedes έχει να υπερηφανεύεται πως η νέα G-Class είναι το ικανότερο όχημα εκτός δρόμου, που έχει κατασκευάσει ποτέ (εξαιρούνται, φυσικά, οι «Καναδέζες», η 6τροχη G63 και το Unimog). Για να το αποδείξει, πήρε την G 350d και την πήγε στην Αργεντινή για να κάνει μια επικλινή βόλτα σε ένα φράγμα!{loadposition ekka}
Το φράγμα Punta (όχι «Puta») Negra βρίσκεται στον ποταμό San Juan, κοντά στα 15 χιλιόμετρα έξω από την ομώνυμη πόλη. Εκτείνεται σε ύψος 101 μέτρων και μήκος 700, με τις εργασίες ανέγερσης να ολοκληρώνονται 4 χρόνια πριν. Είναι, δηλαδή, από τα πιο καινούργια φράγματα στον πλανήτη. Και από τα πιο απότομα, καθώς η κλίση φτάνει τις 70 μοίρες. Όλως τυχαίως, αυτή είναι και η μέγιστη γωνία αναρρίχησης της G-Class. Οπότε ο συνδυασμός των δύο ήταν περισσότερο από αναμενόμενος.
Το γερμανικό 4×4 κινείται απροβλήματιστα κατά μήκος του φράγματος, με το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC και το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου DYNAMIC SELECT να ρυθμίζουν κατάλληλα την παροχή των 286 ίππων και 600 Nm από τον 3λιτρο εν σειρά ντίζελ , ώστε η G 350d να μην κινδυνέψει να δει τον κόσμο ανάποδα. Εξίσου εντυπωσιακές είναι και οι γωνίες προσέγγισης (30,9 μοίρες) και αποχώρησης (29,9), ενώ πρωτεύοντα ρόλο στις εντυπωσιακές εκτός δρόμου δυνατότητες παίζει η απόσταση των 24,1 εκατοστών από το έδαφος.
Ερωτηθέντες για τον σκοπό του παράτολμου εγχειρήματος -πέραν του προφανώς προωθητικού- οι Γερμανοί απάντησαν λιτά: «γιατί η G-Class μπορεί».