Οι εξελίξεις στην αυτοκινητοβιομηχανία θυμίζουν αυτές του ποδοσφαίρου. Από εκεί που κάποιος είναι «τελειωμένος», γίνεται κάτι και μετατρέπεται σε θριαμβευτή. Τα Subaru BRZ/Toyota GT86 για παράδειγμα. Από εκεί που φάνταζε σχεδόν βέβαιο το τέλος της παραγωγής τους, τελικά όχι μόνο επιβεβαιώθηκε η 2η γενιά τους αλλά φαίνεται πως θα έχουν και κατά πολύ αυξημένη απόδοση.
Σύμφωνα με φιλολογία που αναπτύσσεται από την Subaru Bορείου Αμερικής, το επόμενο BRZ ενδέχεται να αντικαταστήσει τον 2λιτρο ατμοσφαιρικό boxer των 205 ίππων με ένα υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ, εκπληρώνοντας την χρόνια παράκληση των φίλων των ιαπωνικών διδύμων. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως κάτω για την θέση κάτω από το καπό ετοιμάζεται ο νέος 2.4 turbo boxer που είδαμε στο Legacy 7ης γενιάς, στέλνοντας την ισχύ του BRZ στα 260 άλογα! Και αυτό σε περίπτωση που μπει με αυτή την μορφή ο επίπεδος κινητήρας, καθώς υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο αύξησης της απόδοσης.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο θα βελτιωθεί το μόνιμο πεδίο συγκέντρωσης κριτικής του ιαπωνικού κουπέ, καθώς τόσο το BRZ όσο και το GT86 εξυμνούνται για την αμεσότητα και τα γενικότερα δυναμικά χαρακτηριστικά τους, όμως δέχονται σκληρές επικρίσεις για την παρουσία μιας και μόνο έκδοσης, στα 205 άλογα.
Ενδεχόμενος νέος κινητήρας, βέβαια, ανοίγει διάπλατα την πόρτα σε μια έκδοση STI που θα ανταποκρίνεται στα διαχρονικά στάνταρ του ονόματος της Subaru Tecnica International. Να θυμίσουμε πως το σημερινό BRZ διαθέτει αντίστοιχο πακέτο, όμως οι επεμβάσεις περιορίζονται σε στιλιστικό επίπεδο και στήσιμο ανάρτησης.
Τώρα για το GT86 δεν έχει ακουστεί κάτι, όμως η λογική -και η κοινή πλατφόρμα- σχεδόν επιβάλλει το ίδιο μοτέρ. Το ζήτημα είναι ότι από εκεί που φοβόμασταν «κανιβαλισμό» του GT86 από την βασική Supra, δεν αποκλείεται να συμβεί το αντίθετο. Βέβαια θα πρέπει να έχουμε υπόψη πως η 2λιτρη Supra των 200 ίππων διατίθεται αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας, οπότε τα 2 μοντέλα -αν είναι να τεθούν αντιμέτωπα- θα συγκρουστούν μόνο σε εγχώριο επίπεδο.