Κάθε αντικείμενο εργασίας έχει τις δικές του απαιτήσεις και τον δικό του βαθμό δυσκολίας.
Αν υπάρχει, όμως, ένας παράγοντας που καθορίζει την ποιότητα του εργασιακού περιβάλλοντος σε μια επιχείρηση, αυτό, αδιαμφισβήτητα, είναι το ανθρώπινο δυναμικό της.
Για την εύρυθμη λειτουργία κάθε επιχείρησης δεν απαιτούνται μόνο πόροι, στόχοι και εργατοώρες αλλά, κυρίως, άνθρωποι που έχουν δεξιότητες: αρετές που δημιουργούν ένα αξιόλογο επαγγελματικό προφίλ.
Κάθε manager, σε κάθε επιχείρηση, θέλει να έχει στην ομάδα του ανθρώπους με γνώση, πείρα και κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά στην προσωπικότητά τους.
Άνθρωποι που ειδικεύονται σε θέματα καριέρας τα προσδιόρισαν και είναι αυτά που εξασφαλίζουν την ευρωστία και την ανάπτυξη κάθε επιχείρησης.
Ποια είναι τα 6 χαρακτηριστικά που ζητούν οι διευθυντές κάθε επιχείρησης από τους υπαλλήλους τους; Τα διαβάσαμε σε άρθρο του Insider.
1) Θάρρος- Αντοχή:
«Οι leaders θέλουν συνεργάτες που μπορούν να μένουν προσηλωμένοι στο στόχο, παρά τις όποιες δυσκολίες μπορεί να προκύψουν στην πορεία της υλοποίησής του. Να μην εγκαταλείπουν όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά…» αναφέρει ο CEO της εταιρείας, Ladders, Μarc Cenedella.
Όταν το στρες και η έλλειψη ψυχραιμίας μπουν από την πόρτα, η δημιουργικότητα και η παραγωγικότητα φεύγουν από το παράθυρο. Οι manager δεν θέλουν συνεργάτες που κάνουν πίσω μπροστά στην πρώτη δυσκολία.
2) Καλή διαχείριση του χρόνου:
Οι διευθυντές δεν εντυπωσιάζονται από τους εργαζόμενους που μένουν στο γραφείο ατέλειωτες ώρες με σκοπό να τελειώσουν τα tasks που τους έχουν ανατεθεί. Εκτιμούν περισσότερο την δουλειά των εργαζόμενων που έχουν πλάνο, οργανωτικότητα, θέτουν προτεραιότητες και είναι αποτελεσματικοί –σε λιγότερο χρόνο. Αυτό δείχνει αποφασιστικότητα, αυτοπεποίθηση και καλή διαχείριση του χρόνου.
3) Συγκέντρωση
Είναι σημαντικό ο εργαζόμενος να διεκπεραιώνει την δουλειά που του έχει ανατεθεί στο σωστό χρόνο -χωρίς να διακόπτει συνεχώς την ροή εργασίας λόγω εξωτερικών παραγόντων που δεν αφορούν την επιχείρηση.
4) Εντιμότητα
Το χαρακτηριστικό της προσωπικότητας του εργαζόμενου που θέτει τις βάσεις της αρμονικής συνεργασίας του με την επιχείρηση. Μιας συνεργασίας με μέλλον. Κανείς δεν θέλει εργαζόμενους ανειλικρινείς, που υποσκάπτουν την πρόοδο της επιχείρησης.
5) Αξιοπιστία:
Να κάνεις πάντα αυτό που λες. Να τηρείς αυτό που έχεις υποσχεθεί. Κανένας manager δεν θέλει συνεργάτες στους οποίους δεν μπορεί να βασιστεί, που θα τον αδειάσουν σε μια πιεστική συγκυρία.
6) Ομαδικό πνεύμα: Οσο ευφυής, δημιουργική, έντιμη και ευγενής κι αν είσαι, αν δεν είσαι συνεργάσιμη, δεν μπορείς να κερδίσεις την εμπιστοσύνη μιας επιχείρησης. Αν δεν μπορείς να ενταχθείς αρμονικά σε μια ομάδα, αν δεν μπορείς να κάνεις διάλογο με τους συναδέλφους σου για να συνεργαστείς δημιουργικά μαζί τους, το μέλλον σου σε μια επιχείρηση δεν μπορεί να ευοίωνο.