Η ιδέα της επιστροφής του Scirocco ως ένα ηλεκτρικό κουπέ είναι προφανώς ευπρόσδεκτη από κάθε οδηγό που αποζητά την οδηγική απόλαυση.
Του Γιάννη Σκουφή
Παρόλο που τα ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα είναι εξαιρετικά γρήγορα δεν διαθέτουν κάποια βασικά στοιχεία όπως είναι ο ήχος. Ακόμη και έτσι όμως είναι θέμα χρόνου πότε θα δούμε τα πρώτα προσιτά σπορ κουπέ και χάτσμπακ να κυκλοφορούν στους δρόμους.
Ένα από αυτά θα μπορούσε να είναι το Scirocco, ειδικά δε από τη στιγμή που η Volkswagen εξετάζει την επαναφορά ονομασιών εμβληματικών μοντέλων της του παρελθόντος. Ακόμη και αν η γερμανική εταιρεία έχει εστιάσει στο λανσάρισμα πιο προσιτών μοντέλων, όπως το ID.2, θα μπορούσε να πρωτοστατήσει με ένα καθαρόαιμο ηλεκτρικό GTI.
Μάλιστα, υπάρχουν φήμες για ένα ηλεκτρικό Scirocco που θα βασίζεται σε μια ειδικά προσαρμοσμένη έκδοση της πλατφόρμας PPE που αναπτύχθηκε για τις ηλεκτρικές Porsche Boxster και Cayman που αναμένονται.
Η συγκεκριμένη πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να ταιριάζει και στα δεδομένα της Audi ώστε να τη χρησιμοποιήσει τόσο για τις κουπέ όσο και για τις κάμπριο εκδόσεις ενός μελλοντικού ηλεκτρικού TT.
Αν και όλα αυτά βασίζονται σε ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, ένα ηλεκτρικό Scirocco θα μπορούσε να έχει στη βασική του εκδοχή ένα ηλεκτρικό μοτέρ με περίπου 300 ίππους και να ξεπερνά τους 400 ίππους στην τετρακίνητη εκδοχή του με τους δύο κινητήρες που θα μπορούσε να θεωρηθεί και ως η διάδοχη κατάσταση του Scirocco R.
Προς το παρόν μπορούμε απλά να εικάζουμε πως θα μπορούσε να είναι ένα ηλεκτρικό Scirocco, όπως ακριβώς κάνει και ο μετρ στην επεξεργασία εικόνας, ο Theottle, που υπογράφει τις ψηφιακές μακέτες που βλέπετε.