Ενός καλού μύρια έπονται, θα μπορούσαμε να πούμε για την αποδοχή και το «ρεύμα» που έχει δημιουργήσει ο ερχομός της νέας Toyota Supra. Για το GT86, πάντως, περισσότερο μόνο καλά δεν είναι τα μύρια που έρχονται. Τουλάχιστον σύμφωνα με φημολογία που αναπτύσσεται στην Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου.
Οι Ιάπωνες, λοιπόν, αναφέρουν πως η βασική έκδοση της 5ης γενιάς Supra ενδέχεται να αποτελέσει την «ταφόπλακα» του GT86. Στην Ιαπωνία η Supra διατίθεται και με τον 2λιτρο 4κύλινδρο τούρμπο TwinPower της BMW, με απόδοση 197 ίππων και 320 Νm ροπής. Μπορεί να εμφανίζεται 8 ίππους πιο αδύναμος από τον 2λιτρο ατμοσφαιρικό boxer του GT86, όμως τα 110 Nm παραπάνω ροπής τελειώνουν εν τη γενέσει τους οποιαδήποτε κουβέντα για το ποιος είναι το αφεντικό στις επιδόσεις: στα 6,5 δλ. δηλώνεται η βασική Supra, στα 7,3 το alter ego του Subaru BRZ. Αυτό ακριβώς είναι το γεγονός που μπορεί να του κοστίσει την παραγωγή.
Όσο κι αν τα δυο κουπέ έχουν αποθεωθεί για την αμεσότητα και την ποιότητα της δυναμικής συμπεριφοράς τους, άλλο τόσο έχουν κατακριθεί για την ιπποδύναμη και τις επιδόσεις τους. Η επιμονή των Toyota-Subaru να μην παρουσιάζουν υπερτροφοδοτούμενη έκδοση, σε μια εποχή μάλιστα που τα hot hatches ξεπερνούν κατά πολύ τα 200 άλογα, δεν αρέσει σε πολύ μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού. Το οποίο κοινό καλείται να πληρώσει αρκετά περισσότερα από τα προαναφερθέντα hot hatches, για ένα δίθυρο sportscar με χειρότερες επιδόσεις. Αυτοί οι συσχετισμοί επηρεάζουν διαχρονικά τις πωλήσεις των GT86/BRZ, οι οποίες κυμαίνονται σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα από εκεί που θα τις ήθελαν Toyota και Subaru.
Όλα τα ανωτέρω, σε συνδυασμό με την έφεση που θα έχει η βασική Supra να «παίρνει» άλογα (το ίδιο μοτέρ φτάνει μέχρι τα 252 εργοστασιακά άλογα στις BMW, οπότε οι βελτιωτές αναμένεται να κάνουν πάρτι), δημιουργούν ένα ιδιαίτερα δυσοίωνο κλίμα για τα «δίδυμα». Προς το παρόν το τοπίο είναι «ομιχλώδες», καθώς 4κύλινδρη Supra προς το παρόν υπάρχει μόνο στην Ιαπωνία. Οπότε θα μπορούσε να σημάνει το τέλος του GT86 τοπικά, αλλά να συνεχίσει στις υπόλοιπες αγορές. Επίσης, κανείς δεν ξέρει τι θα συμβεί με το BRZ. Λογικά, όμως, θα πάψει και αυτό να παράγεται καθώς το κόστος είναι πολύ μεγάλο για να το επωμιστεί μόνη της η Subaru. Οψόμεθα…