Αυτή η κόντρα θα πρέπει να είναι η πιο αργή ever. Θα μείνουν τα χρονόμετρα από μπαταρία!
Το Σκαθάρι της Volkswagen είναι ένα από τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα στην Ιστορία. Το ίδιο θα μπορούσε να πει κανείς και για το Suzuki Samurai, που ήταν το πρώτο μικρό και προσιτό 4×4 ευρείας διάδοσης.
Το ποιο από τα δύο είναι το πιο σημαντικό, είναι θέμα άποψης. Δεν μπορεί να μετρηθεί αντικειμενικά. Αυτό που μπορεί να μετρηθεί και να συγκριθεί είναι οι επιδόσεις τους. Για τις οποίες κανένα από τα δύο δεν φημίζεται. Ήταν από τα πιο αργά αυτοκίνητα της εποχής τους. Και πόσω μάλλον με τα σημερινά κριτήρια…
Γι’ αυτούς όμως που έχουν υπομονή και άφθονο ελεύθερο χρόνο να διαθέσουν, μια κόντρα μεταξύ τους παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον. Διότι το καθένα έχει το δικό του φανατικό κοινό. Και μπορούν να συγκριθούν άμεσα, αφού έχουν παρόμοια ιπποδύναμη. Τόσο ο 1.6 boxer 4 του (αμερικάνικου) Super Beetle του 1971 όσο και ο 1.3 Ι4 του Samurai ΜΥ1997 αποδίδουν κάπου 60 άλογα.
Κρατήστε λοιπόν την αναπνοή σας, διότι εδώ θα ξεχυθούν στην άσφαλτο 120 καθαρόαιμα. Και για να σας προϊδεάσουμε, γίνονται δύο κόντρες, με εναλλαγή των οδηγών, και ο νικητής είναι ο ίδιος. Με μικρή διαφορά όμως, ώστε να υπάρχει σασπένς.
Και οι τύποι του καναλιού The Fast Lane Now δεν περιορίζονται εκεί. Δοκιμάζουν συγκριτικά και τα φρένα, αλλά και άλλους τομείς των δύο λαϊκών classics.
Μην αγοράσετε και γουρούνι στο σακί…