Φοροδιαφυγή: Ποιοι χρήστες των social μπαίνουν στο «μικροσκόπιο» της ΑΑΔΕ και γιατί
Με αφορμή την πρόσφατη περίπτωση της «γαμήλιας» φοροδιαφυγής που ανακάλυψε η ΑΑΔΕ μέσω των social media, ο διοικητής της υπηρεσίας Γιώργος Πιτσιλής, μιλώντας στο δελτίο ειδήσεων του ALPHA έδωσε μερικές χρήσιμες «πληροφορίες» για το τι ψάχνει η εφορία και πώς βρίσκει όλους όσοι επιχειρούν να αποκρύψουν εισοδήματα.
Όπως είπε ο κ.Πιτσιλής, εξήγησε πως υπάρχει ομάδα ανθρώπων οι οποίοι ασχολούνται αποκλειστικά με το κόμμάτι των social media και διασταυρώνουν το οικονομικό υπόβαθρο των χρηστών που κρίνονται «ύποπτοι».
Σύμφωνα με τον κ.Πιτσιλή οι influencers είναι μία κατηγορία που βρίσκεται στο «μικροσκόπιο» ενώ σημείωσε πώς δεν πρέπει να φοβάται κάποιος ο οποίος δεν κρύβει εισοδήματα.
Πώς λειτουργεί η ομάδα
Ειδικός αλγόριθμος που τρέχει συνδυαστικές διασταυρώσεις και αποκαλύπτει φοροδιαφυγή
Ελέγχουν πωλήσεις μέσω διαδικτύου και υπηρεσίες προβολής και προώθησης προϊόντων
Επικεντρώνονται σε αγορές, ταξίδια, ακίνητα καθώς και το τρόπο ζωής των influencers
Έλεγχος περιουσιακών στοιχείων, ανάλωσης κεφαλαίου, καταθέσεων, φορολογικών δηλώσεων
Στο στόχαστρο οι influencers
Mega influencers
-500.000 έως 2 εκατομμύρια followers
-3.000 -10.000 € ανά /post
Macro influencers
-100.000-500.000 followers
-1.000 -3.000 € ανά post
Micro influencers
-3.000-30.000 followers
-300 – 1.000 € ανά post
Νano influencers
-Έως 3.000 followers
-100-500 € ανά post