Σίδηρος + άσκηση = Kαλύτερες σχολικές επιδόσεις


Θέλετε να ενισχύσετε τις σχολικές επιδόσεις της κόρης σας; Η διατήρηση μιας τακτικής αγωγής άσκησης σε συνδυασμό με την πρόσληψη πράσινων φυλλωδών λαχανικών, ξηρών καρπών, δημητριακών, θαλασσινών και λευκού άπαχου κρέατος αυξάνει τα επίπεδα σιδήρου στον οργανισμό και μπορεί να έχει θετική επίδραση στους σχολικούς βαθμούς, σύμφωνα με μια μελέτη.

Ερευνητές από τα Πανεπιστήμια Nebraska-Lincoln και Pennsylvania State διαπίστωσαν ότι το επίπεδο φυσικής κατάστασης αλλά σιδήρου στον οργανισμό ενός μαθητή θα μπορούσε να είναι η διαφορά μεταξύ άριστων ή όχι βαθμών στα μαθήματα. Στη μελέτη που διεξήχθη στο Pennsylvania State University, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι φοιτήτριες του πανεπιστημίου που γυμνάζονταν σε τακτική βάση και είχαν φυσιολογικά επίπεδα σιδήρου, επιτύγχαναν κατά μέσο όρο υψηλότερους βαθμούς από άλλα κορίτσια που είχαν ανεπάρκεια σιδήρου και δεν ακολουθούσαν ένα πρόγραμμα εκγύμνασης. Μάλιστα η διαφορά στην απόδοση ήταν κατά μέσο όρο της τάξης του 0,34 – ικανή για να προσθέσει ή να αφαιρέσει έναν ολόκληρο σχολικό βαθμό.

«Το Grade Point Average-GPA, ή βαθμολογία συμψηφισμού, είναι ένα πολύ εύκολο μέτρο επιτυχίας και κάτι που μπορεί να αφορά τον καθένα,» δήλωσε ο Karsten Koehler, επίκουρος καθηγητής του τμήματος Επιστήμης Διατροφής και Υγείας στο πανεπιστήμιο Nebraska-Lincoln και συμπλήρωσε: «είναι κάτι που έχει μεγάλη απήχηση. Είναι πάντα ωραίο να μπορείς να υποδεικνύεις μια σχέση που έχει σημαντική επίδραση και η οποία μεταφράζεται σε κάτι που ο καθένας μπορεί να εφαρμόσει.» Ο σίδηρος βοηθά τις βασικές λειτουργίες του σώματος, όπως η μεταφορά οξυγόνου στο αίμα. Η ανεπάρκεια σιδήρου σχετίζεται με την κόπωση, τη μείωση της ικανότητας για εργασία και την κακή ακαδημαϊκή επίδοση. Η φυσική κατάσταση είναι επίσης γνωστό ότι επηρεάζει τη γενική υγεία, τη γνωστική λειτουργία και τη μάθηση.

Ο Koehler και οι συνεργάτες του θέλησαν να διερευνήσουν τις λιγότερο γνωστές συνδυασμένες επιδράσεις της φυσικής κατάστασης με την έλλειψη σιδήρου σε επίπεδο GPA. Οι 105 γυναίκες που αναλύθηκαν φοιτούσαν όλες στο Pennsylvania State University και είχαν κατά μέσο όρο ένα GPA της τάξης του 3,68. Τα στοιχεία έδειξαν ότι οι φοιτήτριες με τα υψηλότερα επίπεδα σιδήρου στον οργανισμό τους είχαν την υψηλότερη βαθμολογία. Επιπλέον, εκείνες που ήταν πιο γυμνασμένες και είχαν επαρκή αποθέματα σιδήρου είχαν υψηλότερους βαθμούς από όσες ήταν λιγότερο-fit και είχαν χαμηλότερο σίδηρο. Ο Koehler, ο οποίος ερευνά επίσης τη σχέση μεταξύ του σιδήρου και της αθλητικής απόδοσης σε εφήβους στη Nebraska, λέει ότι η επίδραση της γυμναστικής ήταν συνολικά μεγαλύτερη από τις επιπτώσεις της επάρκειας ή όχι του σιδήρου και όταν συνδυάζονταν η τελική επίδραση ήταν ακόμη μεγαλύτερη. «Η βελτίωση της φυσικής κατάστασης ή η διατήρηση ενός υψηλού επιπέδου φυσικής κατάστασης μπορεί να είναι σημαντική για την επιτυχία στο πανεπιστήμιο», τόνισε ο Koehler, προσθέτοντας ότι ιδανικά θα πρέπει να ακολουθείται μια διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά.

ΠΗΓΗ


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ