Μπορείς να έχεις έναν κινητήρα Formula 1 σε αυτοκίνητο δρόμου χωρίς να εκραγεί; Γίνεται να αποδίδει 1.000 ίππους από μόλις 1.6 lt και να κρατά ρελαντί; Πως λειτουργεί η υβριδική τεχνολογία; Και η αεροδυναμική; Και πως γίνεται ένα σύστημα κίνησης που έρχεται απευθείας από την F1 να μπορεί να οδηγηθεί στην κίνηση; Αυτές και άλλες απαντήσεις έρχεται να δώσει ένα αναλυτικό video του βρετανικού Top Gear σχετικά με το νέο hypercar που ο κόσμος του αυτοκινήτου περιμένει πως και πως.
Ένας αγωνιστικός κινητήρας κρατά ρελαντί στις 5.000 rpm, ενώ ένα αυτοκίνητο δρόμου πρέπει να μην ξεπερνά τις 1.200 rpm. Μικρές διαρροές δεν είναι απαραίτητα πρόβλημα σε ένα αγωνιστικό μοτέρ που θα λυθεί ξανά στο τέλος μιας περιόδου ελεύθερων δοκιμών. Αλλά σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής είναι ανεπίτρεπτη. Ενώ υπάρχουν και οι κανονισμοί που ορίζουν τις εκπομπές ρύπων, στους οποίους πρέπει να συμμορφώνεται.
Δεν υπάρχει ακόμη οριστική και επίσημη ανακοίνωση των τεχνικών προδιαγραφών, αλλά ξέρουμε ότι ο συνδυασμός του 1.6 V6 τούρμπο με το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης το οποίο περιλαμβάνει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, αποδίδει 1.000 ίππους και επιτρέπει στην Mercedes-AMG One 0-200 km/h σε λιγότερα από 6” και τελική 350 km/h. Αλλά και αυτονομία κίνησης ως ηλεκτροκίνητο όχημα μέχρι 25 km.