Η γερμανική εταιρία ήταν από τις πρώτες που πρόσφεραν on demand υπηρεσίες, όπως για την περιστασιακή λειτουργία των θερμαινόμενων καθισμάτων.
Του Γιάννη Σκουφή
Μία νέα τάση που εξετάζουν διάφοροι κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι η διάθεση διαφόρων λειτουργιών ανάλογα με τις ανάγκες του οδηγού και φυσικά με την ανάλογη χρέωση. Ωστόσο, υπάρχουν και διάφορες αντιδράσεις μιας και κάτι τέτοιο φυσικά και δεν αρέσει σε πολλούς.
Για παράδειγμα, η BMW είχε δεχθεί διάφορα παράπονα όταν εισήγαγε από πέρυσι την πρακτική της διάθεσης θερμαινόμενων καθισμάτων μέσω συνδρομής, παρόλο που τα αυτοκίνητά της ήταν ήδη εξοπλισμένα με αυτά.
Η απόφαση αυτή δυσαρέστησε τους ιδιοκτήτες, καθώς τους ζητήθηκε να πληρώσουν ένα πρόσθετο ποσό για να ενεργοποιήσουν μια λειτουργία που υπήρχε αλλά ήταν «κλειδωμένη» και μη διαθέσιμη.
Έτσι, οι υπεύθυνοι της BMW διαπίστωσαν ότι οι πελάτες δεν ανταποκρίθηκαν θετικά στις συνδρομητικές υπηρεσίες και ειδικότερα για στοιχεία εξοπλισμού που περίμεναν να είναι στάνταρ.
Παρά την αρνητική ανταπόκριση στη χρέωση των θερμαινόμενων καθισμάτων ως συνδρομή, η BMW παραμένει αποφασισμένη να προσφέρει επί πληρωμή υπηρεσίες on-demand, ιδίως σε ότι αφορά το λογισμικό και τα προϊόντα που σχετίζονται με τις υπηρεσίες.
Τουλάχιστον, μέχρι να υπάρξουν αντιδράσεις και για αυτά και η BMW να υποκύψει στις επιθυμίες του καταναλωτικού κοινού. Άλλωστε, ο πελάτης έχει πάντα δίκιο…