Συνοπτικός οδηγός για να βάψεις μόνος το αυτοκίνητό σου


Το να βάψεις μόνος το αυτοκίνητό σου δεν είναι απλό. Δεν έχει καμία σχέση με το βάψιμο ενός τοίχου. Είναι δύσκολο, χρειάζεται διαφορετικά προϊόντα και κάθε λάθος μπορεί να κοστίσει ακριβά

Έτσι, συνήθως, εμπιστευόμαστε τη δύσκολη αποστολή σε κάποιον ειδικό (που θα κοστολογήσει τη δουλειά του πολύ ακριβά). Παρόλα αυτά, υπάρχει τρόπος να το κάνεις μόνος σου.

Αν ακολουθήσεις τις συμβουλές από τον συνοπτικό DIY οδηγό που σου παρουσιάζουμε θα τα καταφέρεις – αρκεί, βέβαια, να είσαι πολύ προσεκτικός. Τι θα κερδίσεις από αυτό; Αρκετές εκατοντάδες ευρώ και την ικανοποίηση ότι πήγες εκεί όπου λίγοι άντρες έχουν τολμήσει να πάνε.

Τι θα χρειαστείς
Συνοπτικός οδηγός για να βάψεις μόνος το αυτοκίνητό σου

Το βάψιμο του αυτοκινήτου είναι χρονοβόρα διαδικασία που δεν θέλει βιασύνη και, προφανώς, δεν μπορεί να γίνει σε εξωτερικό χώρο όπου οι καιρικές συνθήκες είναι απρόβλεπτες. Θα χρειαστείς περίπου τρεις μέρες για να τo βάψεις. Με άλλα λόγια ένα γκαράζ ή μία μεγάλη αποθήκη είναι απαραίτητη.

Ας δούμε όμως και τα υλικά:

χρώμα, βερνίκι, καθαριστικό, κολλητική ταινία, αστάρι, ηλεκτρικό τριβείο και πιστόλι βαφής.

Πρώτα από όλα όμως πρέπει να γίνει ένα άλλο βήμα:

το αυτοκίνητο πρέπει να πλυθεί σχολαστικά και στην παραμικρή του λεπτομέρεια. Σε αυτήν την φάση πρέπει να αφαιρεθούν τα φώτα και οι προφυλακτήρες.

Η κολλητική ταινία χρησιμοποιείται αφού αφαιρεθούν τα πλαστικά μέρη του αυτοκινήτου. Με αυτήν προστατεύουμε τα μέρη όπου δεν πρέπει να φτάσει η βαφή.

Αφαιρώντας τη βαφή

Οι φανοποιοί συνήθως χρησιμοποιούν αμμοβολή, εσύ μπορείς να τρίψεις την παλιά βαφή με το χέρι (δύσκολο) ή με ένα ηλεκτρικό τριβείο (πιο εύκολο).

Σε κάθε περίπτωση πάντως η διαδικασία απαιτεί πολλές ώρες, προσοχή και στην παραμικρή λεπτομέρεια, υπομονή και καλό είναι να το κάνεις φορώντας μάσκα.

Στη συνέχεια η επιφάνεια του αυτοκινήτου πρέπει να καθαριστεί κι ο καλύτερος τρόπος είναι χρησιμοποιώντας ένα καθαριστικό κι ένα πανάκι με μικροΐνες.

Το αστάρι

Ένα από τα πιο σημαντικά βήματα για το βάψιμο του αυτοκινήτου είναι το αστάρωμα σε όλη την επιφάνεια του αυτοκινήτου, έτσι ώστε να προστατευτεί η βαφή από την πιθανή σκουριά.

Το βάψιμο

Έχεις την επιλογή να το κάνεις με πινέλο (δύσκολο) ή να χρησιμοποιήσεις ένα πιστόλι βαφής (πιο εύκολο). Η πρώτη επιλογή είναι σχεδόν απίθανο να σου δώσει ένα ομογενές αποτέλεσμα ενώ με τη δεύτερη, αν είσαι πολύ προσεκτικός και προχωράς σε οριζόντιες γραμμές, αφού πρώτα έχει περαστεί το βερνίκι, είναι πολύ πιθανό να τα καταφέρεις.

Το κόστος

Το συνολικό ποσό, αν προστεθούν στα υλικά και τα κόστη για το νοίκιασμα του επαγγελματικού εξοπλισμού (αλλά και του χώρου σε περίπτωση που δεν έχεις δικό σου γκαράζ), μπορεί να αγγίξουν τα 500 ευρώ. Σίγουρα δεν είναι λίγα, αναμφισβήτητα όμως είναι λιγότερο από όσα θα ζητήσει ένας επαγγελματίας.

ΠΗΓΗ


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ