Η MAGNA ανήκει στην IPG MEDIABRANDS και ένας από τους βασικούς άξονες δράσης της είναι η συγκέντρωση πληροφόρησης για την επένδυση στα Media παγκοσμίως.
H MANGA, μετά από 60 χρόνια εμπειρίας, έχει θέσει τα standards στις προβλέψεις της αγοράς αφού δημιουργεί πάνω από 40 reports ετησίως για Audience Trends, Media Spend και Ad Effectiveness.
Σύμφωνα με το τελευταίο MAGNA Report, η παγκόσμια διαφημιστική αγορά βιώνει τη σημαντικότερη ανάπτυξη από το 2010 και θα φτάσει στα $552 δις. Η αύξηση της επένδυσης είναι +7,2%, μια δυναμική που επηρεάζεται ευθέως από το οικονομικό κλίμα και από τα θετικά αποτελέσματα που εισπράττουν τα brands από την επένδυσή τους στη διαφήμιση.
Το 2018 ήταν η ένατη στη σειρά χρονιά που σημειώνεται αύξηση στην παγκόσμια επένδυση, μετά την ύφεση του 2008-2009 (-12%). Σε αυτό συνέβαλαν και τα $6 δις που υπολογίζεται ότι προήρθαν από τα big events της χρονιάς : FIFA World Cup στη Ρωσία, Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες στη Νότια Κορέα και τα Mid-Term elections στις ΗΠΑ που σημείωσαν ρεκόρ στη διαφημιστική επένδυση.
Η επένδυση στα Digital Media αυξήθηκε κατά 17% το 2018, φτάνοντας στα $251 δις (45% του συνόλου), με κινητήριες δυνάμεις το Search (+16%), το Video (+29%) και τα Social Media (+33%). Αξίζει να σημειωθεί ότι η πλειοψηφία (62%) των impressions και των clicks που πουλήθηκαν προέρχονται από κινητές συσκευές, κυρίως smartphones. H επένδυση στα Digital Media φαίνεται ότι δεν έχει επηρεαστεί αρνητικά από τους κανονισμούς για τα προσωπικά δεδομένα (όπως GDPR στην Ευρώπη), η αυξητική της πορεία οδηγείται ουσιαστικά από τη διευρυμένη χρήση που κάνουν οι καταναλωτές και από τα product innovations.
Τα off line Media εμφανίζουν μικρή αύξηση στην απορρόφηση (+0,2%) και φτάνουν στα $301 δις. Στην Τηλεόραση επενδύθηκαν $184 δις, +3,4% σε σχέση με το 2017, αύξηση που οφείλεται κυρίως στα big events της χρονιάς – παραδοσιακά τηλεοπτικά events – που συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον των διαφημιζόμενων & των τηλεθεατών και ως επακόλουθο οδήγησαν σε αύξηση των τιμών.
67 από τις 70 χώρες που αναλύει η MAGNA καταγράφουν ανάπτυξη το 2018. Η μέση αύξηση της παγκόσμιας επένδυσης (+7,2%)οδηγείται κυρίως από την σημαντική οικονομική ανάπτυξη των US και BRICs. Η Δυτική Ευρώπη κινείται σε χαμηλότερους ρυθμούς (+4,8%) από την παγκόσμια αγορά, ακολουθώντας τον αντίστοιχο ρυθμό της οικονομίας των χωρών και ένα κλίμα πολιτικής αβεβαιότητας. Με μονοψήφιο ρυθμό ανάπτυξης κινείται και η Ελλάδα (+3,4%).
Για το 2019 η MAGNA προβλέπει αύξηση της διαφημιστικής επένδυσης για δέκατη συνεχή χρονιά. Το ποσοστό ανάπτυξης υπολογίζεται μειωμένο, στο +4,7%, κυρίως λόγω έλλειψης big events στη χρονιά αυτή. Η επιβράδυνση του ρυθμού θα έρθει κυρίως από τις ΗΠΑ (+2,5% το 2019 vs. +7,4% το 2018) και τη Δυτική Ευρώπη (+3,6% το 2019 vs. +4,8% το 2018).