Με επιστολή τους πριν λίγο, επιβάτες της ματαιωμένης πτήσης της 21ης Δεκεμβρίου από Αθήνα προς Μήλο και αντίστροφα, αγανακτισμένοι μας ενημερώνουν πως παρόλο που η εταιρία τους διαβεβαίωσε για την επιστροφή των χρημάτων τους, αυτό μέχρι αυτή την ώρα δεν έχει γίνει. Διαβάστε αυτούσια την επιστολή που μας έστειλαν πιο κάτω:
Συνεχίζεται η ταλαιπωρία των επιβατών της πτήσης της 21-12-2018 για Αθήνα – Μήλο και αντίστροφα που ματαιώθηκε την “τελευταία στιγμή”, (χωρίς φυσικά να έχει μεριμνήσει κανείς για την έγκαιρη ενημέρωση των επιβατών), με παράταση των προβλημάτων μέχρι σήμερα, καθώς η εταιρία δεν έχει επιστρέψει το χρηματικό ποσό των εισιτηρίων στους πελάτες της.
Σε προφορική ενημέρωση των υπαλλήλων, μας διαβεβαίωσαν τότε, πως σε 5 με 7 ημέρες θα επέστρεφαν τα χρήματα των εισιτηρίων στον τραπεζικό λογαριασμό μας. Απάντηση που επανέλαβαν μετά από 15 μέρες ’’θα επιστραφούν τα χρήματα στο λογαριασμό σας’’.
Ουδέποτε συνέβη μέχρι σήμερα, 21 ημέρες μετά.
Καμία ενημέρωση (μέσω email ή τηλέφωνο) από πλευρά τους, με έντονη την απουσία τους, στα τηλέφωνα επικοινωνίας (τμήμα λογιστηρίου και παραπόνων), στάση που επιβεβαιώνει αδιαφορία προς τους πελάτες της ενώ κάθε άλλο παρά επαγγελματισμό δεν δείχνει.
21 ημέρες χρησιμοποιούν τα χρήματα του κόσμου, αγνοώντας πως είναι αναγκαία για αυτούς, μιας και αναγκάστηκαν να πληρώσουν έξτρα χρήματα σε άλλο μέσο μετακίνησης.
Η συγκεκριμένη αεροπορική εταιρία χαρακτηρίζεται ως εταιρία τακτικών πτήσεων για τη Μήλο, σε ένα αεροδρόμιο με τη δεύτερη μεγαλύτερη αύξηση επιβατικής κίνησης στην Ελλάδα για το 2018.
Κάτοικοι και επισκέπτες στηρίζουν και ενισχύουν την εταιρία επιλέγοντας την, χωρίς αυτή να κάνει το ίδιο. Εκθέτει και δεν μεριμνεί για τους πελάτες της, πράξεις που την καθιστούν αναξιόπιστη. Τι μπορούν να κάνουν λοιπόν οι επιβάτες για να πάρουν τα χαμένα τους χρήματα πίσω;
Δυσαρεστημένοι επιβάτες
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι απόψεις και καταγγελίες αναγνωστών, άλλων site ή blogs που αναδημοσιεύονται από το portal δεν ταυτίζονται απαραίτητα με τις απόψεις των συντακτών ή του «tromaktiko». Πιστεύουμε στην ελευθερία του λόγου και της άποψης και συνεχίζουμε από τις 08/10/2018 να δημοσιεύουμε κάθε είδους καταγγελία ή άποψη αναγνώστη που έχει απτά στοιχεία και είναι τεκμηριωμένη.