Τον προηγούμενο μήνα η αγορά αυτοκινήτου στην Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκε κατά 17,8% φθάνοντας το ένα εκατομμύριο πωλήσεις.
Εκτός από την Ουγγαρία (-1,4%), όλες οι υπόλοιπες αγορές της ΕΕ γνώρισαν άνοδο, συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων μεγαλύτερων αγορών: Γερμανία (+24,8%), Ισπανία (+13,3%), Γαλλία (+11,5%) και Ιταλία (+9,1%).
Το πρώτο εξάμηνο του 2023 , οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 17,9%, φτάνοντας τις 5,4 εκατομμύρια μονάδες. Η αύξηση των πωλήσεων οφείλεται σε μεγάλο βαθμό από την μείωση του χρόνο αναμονής παράδοσης των νέων αυτοκινήτων. Όσον αφορά τις πωλήσεις τον Ιούνιο το μερίδιο αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκε από το 10,7% στο 15,1%, ξεπερνώντας το μερίδιο του πετρελαίου για πρώτη φορά. Τα υβριδικά αυτοκίνητα παρέμειναν η δεύτερη πιο δημοφιλής επιλογή μεταξύ των αγοραστών, αντιπροσωπεύοντας το 24,3% της αγοράς. Ωστόσο, τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα διατήρησαν το μεγαλύτερο μερίδιο, με ποσοστό 36,3%.
Οι ταξινομήσεις νέων υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 32,4% τον Ιούνιο, φτάνοντας τις 254.100 μονάδες. Συνολικά, οι πωλήσεις υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων κατέγραψαν αξιοσημείωτη αύξηση 27,9% από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο, φτάνοντας σχεδόν τα 1,4 εκατομμύρια μονάδες και κατακτώντας το 25% του συνολικού μεριδίου αγοράς.
Η αγορά αυτοκινήτων με καύσιμο τη βενζίνη αυξήθηκε κατά 11% στην ΕΕ, φτάνοντας συνολικά τις 379.067 μονάδες τον Ιούνιο. Ωστόσο, το μερίδιο αγοράς μειώθηκε στο 36,3% από το 38,5% τον Ιούνιο του 2022. Αντίθετα, η αγορά των πετρελαιοκίνητων οχημάτων συνέχισε να μειώνεται (-9,4%), παρά την ανάπτυξη στη Γερμανία (+10,3%) και στις αγορές της Κεντρικής Ευρώπης. Τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν πλέον μερίδιο αγοράς 13,4% από τον 17,4% που είχε η κατηγορία τον περσινό Ιούνιο.