Αρσάκειο: Από τη Μ. Τρίτη συνεδριάζουν, ακόμα δεν έχουν αποφασίσει τι θα κάνουν με τους 6 «νταήδες»


Δεν έχουν καταλήξει σε απόφαση στο Αρσάκειο για τους 6 «νταήδες» μαθητές που επιτέθηκαν στο συμμαθητή τους, περνώντας του πετονιά από το λαιμό.

Η συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων του Αρσακείου έχει ξεκινήσει από τη Μεγάλη Τρίτη, ακόμα όμως δεν έχουν αποφασίσει τι θα κάνουν με τους μαθητές.

Τη Μεγάλη Τρίτη ο σύλλογος των Διδασκόντων μαζί με τη διευθύντρια του Γυμνασίου, τις δύο υποδιευθύντριες και το νομικό σύμβουλο της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας υποδέχθηκαν τους 6 μαθητές μαζί με τους κηδεμόνες τους.

Κάθε ένας από αυτούς απαντούσε για 1 με 1,5 ώρα σε ερωτήσεις. Ένας εξ αυτών μάλιστα αρνήθηκε οποιαδήποτε ανάμειξη στην υπόθεση. Στη συνέχεια αναμένεται η κλήση του 15χρονου θύματος, το οποίο δεν έχει κληθεί ακόμα.

Ο εισαγγελέας πάντως έστειλε τη δικογραφία πίσω στην υποδιεύθυνση Ανηλίκων γιατί προκύπτει ότι το περιστατικό είναι πιο άγριο απ’ ό,τι αρχικά φαινόταν. Ο Σύλλογος Γονέων έχει ζητήσει την αποβολή των 6 μαθητών.

«Να πληρώσουν όλοι» λέει η μητέρα του θύματος»

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, η μητέρα του 15χρονου μαθητή, αναφέρει: «Εγώ ζητώ από τη Δικαιοσύνη να πληρώσουν όλοι το τίμημα. Όλοι όσοι εμπλέκονται σε ό,τι αφορά το παιδί μου. Εάν αυτός είναι ο εφημερεύων καθηγητής, η καθηγήτρια που τον είδε, οι γονείς των παιδιών. Πρέπει να πληρώσουν όλοι. Εάν ήταν ένα σπρώξιμο από ένα άτομο, μια λεκτική διαμάχη ενδεχομένως να ήταν κάτι λογικό στο πλαίσιο ενός διαπληκτισμού μεταξύ μαθητών. Αυτό όμως ξεπερνά τα όρια.

Το θεωρώ πολύ άτιμο έξι να επιτεθούν σε ένα παιδί. Αναφορικά με το δικαστικό κομμάτι, εμπιστευόμαστε απόλυτα τον δικηγόρο μας. Αναφορικά με το σχολείο, πράγματι είμαστε εν αναμονή των αποφάσεων. Δεν γνωρίζουμε τι έχουν κάνει, δεν μας έχουν ενημερώσει, ούτε μας έχουν προσκαλέσει. Η γνώμη μου είναι ότι είναι αδιάφοροι για το περιστατικό. Από το σχολείο υπάρχει μια προσπάθεια υποβάθμισης του γεγονότος. Φαντάζομαι ότι κάποια στιγμή θα μας ενημερώσουν. Όσο περνούν οι μέρες πάντως, το παιδί λαμβάνει τα μηνύματα της συμπαράστασης, τόσο από το σχολικό όσο και από το οικογενειακό περιβάλλον. Στην αρχή δεν ήθελε να δώσει διάστημα στο θέμα.

Τώρα όμως, αντιλαμβάνεται πώς χειρίζεται το θέμα, τόσο ο τύπος όσο και η αστυνομία και ξέρει ότι μακροπρόθεσμα θα έχει κάνει κάτι σωστό τόσο για τον ίδιο όσο και για τους άλλους μαθητές που βίωσαν ανάλογα περιστατικά».


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ