Η εφημερίδα αποκαλύπτει ότι η ταχύτητα με την οποία κινούνταν οι μοιραίες αμαξοστοιχίες είναι στο επίκεντρο των ερευνών.
Στο ρεπορτάζ της εφημερίδας:
-Η διπλή έφοδος στα γραφεία του ΟΣΕ και της Hellenic Train, τα στοιχεία που συνέλεξαν οι επιθεωρητές και το ενδεχόμενο να αφαιρεθεί το πιστοποιητικό ασφαλείας από τις εταιρείες.
-Ποια είναι τα νέα στοιχεία που διερευνά η Oικονομική Eισαγγελία για τις συμβάσεις που δεν υλοποιήθηκαν.
-Οι εισαγγελείς διαβάζουν ξανά το πόρισμα της ΡΑΣ για το δυστύχημα στο Aδενδρο.
-H ΕΡΓΟΣΕ παραδέχεται ότι καθυστερούσε τη σύμβαση 717! Με 565.000 ευρώ αποζημίωσε την κοινοπραξία που εκτελούσε τα έργα.
Στη Realnews μπορείτε ακόμη να διαβάσετε:
– Κώστας Τσιάρας: «Δεν πρέπει και δεν θα το επιτρέψουμε να διασπείρονται ψέματα και να κατασκευάζονται αφηγήματα που πολιτικοποιούν με ποταπό τρόπο την τραγωδία των Τεμπών».
– Γιάννης Ραγκούσης: «Μέχρι τον Ιούλιο του 2019 λειτουργούσε σύστημα τηλεδιοίκησης, το οποίο έδινε τη δυνατότητα στον σταθμό της Λάρισας να “βλέπει” μέχρι το Αιγίνιο της Πιερίας».
– Συναγερμός για τα αεροδρόμια. Η «R» αποκαλύπτει τις σοβαρές ελλείψεις σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό και προσωπικό των πύργων ελέγχου. Από τον Ιούλιο του 2022 η Κομισιόν έχει παραπέμψει την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για κενά στην ασφάλεια πτήσεων. «Μύκονος, Σαντορίνη και Κως διαθέτουν μόνο έναν τεχνικό τηλεπικοινωνιών» καταγγέλλουν οι συνδικαλιστές της ΥΠΑ, που κάνουν λόγο για υποστελέχωση και στο «Ελ. Βενιζέλος». Ο έρανος για την αγορά ηλεκτρονικού υπολογιστή και η προειδοποίηση για αιγοπρόβατα στους διαδρόμους προσγείωσης σε Ικαρία και Αστυπάλαια. 7 αερολιμένες κατεβάζουν ρολά όταν αρρωσταίνει κάποιος τεχνικός.
– Πόσο θα ακριβύνουν τα στεγαστικά δάνεια. Νέα επιβάρυνση στις μηνιαίες δόσεις μετά τις 16 Μαρτίου.
– Ερντογάν vs Κιλιτσντάρογλου: Τι «ψηφίζει» η Αθήνα στις τουρκικές εκλογές. Πώς βλέπει η ελληνική διπλωματία τον νέο αρχηγό της αντιπολίτευσης στην Τουρκία.
– Οι κάλπες του Μαΐου και τα τελευταία νομοσχέδια. Ο προγραμματισμός της κυβέρνησης μέχρι την προκήρυξη των εκλογών.