Στα 118 ευρώ ανά θερμική μεγαβατώρα διαμορφώνεται η διεθνής τιμή του φυσικού αερίου στην ευρωπαϊκή αγορά αναφοράς, το ολλανδικό TTF (Title Transfer Facility).
Αυτή τη στιγμή στη Μεσόγειο υπάρχουν δεκάδες πλοία LNG που αναζητούν τερματικούς σταθμούς για να παραδώσουν φορτία. Οι αποθηκευτικοί χώροι είναι γεμάτοι. Και για αυτό και οι τιμές του TTF υποχωρούν. Ωστόσο, όταν έρθει ο χειμώνας και αδειάσουν οι αποθήκες τότε δεν είναι σίγουρο αν θα καλυφθούν οι ανάγκες σε αέριο και τότε οι τιμές ενδέχεται να αυξηθούν εκ νέου.
Στις ακτές της Ευρώπης, δεκάδες δεξαμενόπλοια με υγροποιημένο αέριο πλέουν ή έχουν ήδη αγκυροβολήσει στη Βορειοδυτική Ευρώπη, στη Μεσόγειο και στην Ιβηρική χερσόνησο. Τα πλοία αυτά αποτελούν κατά κάποιον τρόπο πλωτές αποθήκες LNG, καθώς δεν μπορούν να παραδώσουν το φορτίο τους επειδή οι ταμιευτήρες της Ευρώπης είναι πλήρεις και δεν υπάρχει κενός αποθηκευτικός χώρος.
Ενδεικτικά σε πραγματική μάχη μεταξύ ελληνικών και ξένων εταιρειών εξελίχθηκε ο διαγωνισμός του ΔΕΣΦΑ για κλείσιμο slots (χρονοπαραθύρων) στη Ρεβυθούσα για το 2023, εξέλιξη που ήταν καθ’ όλα αναμενόμενη αφού το τελευταίο εννεάμηνο, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΔΕΣΦΑ, η Ρεβυθούσα έχει καταστεί η κύρια πύλη εισόδου φυσικού αερίου της χώρας καλύπτοντας το 42,62% των συνολικών εισαγωγών.
Στις εγκαταστάσεις της Ρεβυθούσας οφείλεται και ο εξαγωγικός χαρακτήρας του ελληνικού συστήματος φυσικού αερίου, με τις εξαγωγές προς τις χώρες των Βαλκανίων να έχουν σχεδόν τριπλασιαστεί στο εννεάμηνο σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.