HΠΑ: Κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση διέθεσε 274,2 δισεκατομμύρια δολάρια για να βοηθήσει τα σχολεία και τους μαθητές να ανακάμψουν από τη μαζική διακοπή των εκπαιδευτικών λειτουργιών και της ανάπτυξης που επέβαλαν τα μοντέλα εξ αποστάσεως μάθησης και άλλα προληπτικά μέτρα και μέθοδοι που σχετίζονται με την πανδημία. Περίπου 189,5 δισεκατομμύρια δολάρια από αυτά τα κονδύλια διατέθηκαν σε τρία κύματα μέσω του Ταμείου Ανακούφισης Έκτακτης Ανάγκης Δημοτικών και Δευτεροβάθμιων Σχολείων.
Επιπλέον 84,7 δισεκατομμύρια δολάρια αποδεσμεύτηκαν μέσω μιας σειράς κονδυλίων που συνδέθηκαν με περαιτέρω δράσεις ανακούφισης για την COVID-19, και συγκεκριμένα μέσω του νόμου για την ενίσχυση, ανακούφιση και οικονομική ασφάλεια για τον κορωνοϊό, του αμερικανικού σχεδίου διάσωσης και του νόμου για την αντιμετώπιση και ανακούφιση για τον κορωνοϊό, συμπληρωματικών πιστώσεων.
Επικαλούμενο στοιχεία από το Υπουργείο Παιδείας, το HeyTutor ανέλυσε τι έλαβε κάθε πολιτεία από τα κονδύλια εκπαιδευτικής ανακούφισης που πέρασαν μέσω των νόμων CARES και CRRSA και του αμερικανικού σχεδίου διάσωσης. Κάθε ένα από αυτά τα κονδύλια έχει μοναδικούς δείκτες και απαιτήσεις για τη διανομή, αλλά όλα υπάρχουν για τον ίδιο σκοπό:
να βοηθήσουν τα σχολεία, το προσωπικό τους και τους μαθητές τους να ανακτήσουν το εκπαιδευτικό έδαφος που χάθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε πώς διανεμήθηκε η εκπαιδευτική βοήθεια της COVID-19 σε όλη τη χώρα. Χάρτης των πολιτειών Hexbin για τα κατά κεφαλήν εκπαιδευτικά κονδύλια σταθεροποίησης που χορηγήθηκαν ως απάντηση στην πανδημία COVID-19.
Η παρούσα ανησυχία τώρα είναι κατά πόσον η ανάγκη θα ξεπεράσει τα κονδύλια
Τα σχολεία υποχρεούνται να δαπανήσουν όλα τα καθορισμένα κονδύλια μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2024, αλλά οι μαθητές μπορεί να χρειάζονται βοήθεια και μετά από αυτό.
Μια μελέτη του Ιουλίου του 2022 από τη μη κερδοσκοπική εκπαιδευτική ομάδα NWEA διαπίστωσε ότι οι μαθητές του δημοτικού μπορεί να μην προλάβουν τις σπουδές τους για τουλάχιστον τρία χρόνια- όσον αφορά τους μαθητές του γυμνασίου, αυτό μπορεί να φτάσει και τα πέντε χρόνια. Αυτοί που έχουν πληγεί περισσότερο από την πανδημία -ανάμεσά τους οι ισπανόφωνοι, οι μαύροι και οι ιθαγενείς Αμερικανοί μαθητές, καθώς και οι μαθητές από οικογένειες με χαμηλό εισόδημα- είναι πιθανό να χρειαστούν περισσότερο χρόνο για να επανέλθουν στην τάξη.
Πολλοί από αυτούς μπήκαν στο νηπιαγωγείο με καθυστέρηση σε σχέση με ορισμένους συμμαθητές τους λόγω των υφιστάμενων ανισοτήτων- η πανδημία επιδείνωσε αυτές τις διαφορές.
Σύμφωνα με τη μελέτη, οι μαθητές που πέρασαν τον λιγότερο χρόνο σε απομακρυσμένη μάθηση τα πήγαν καλύτερα.
Τα σχολεία με υψηλή φτώχεια ξόδεψαν περισσότερο χρόνο για εξ αποστάσεως μάθηση από ό,τι τα σχολεία σε περιοχές με χαμηλή φτώχεια- κατά συνέπεια, τα σχολεία με χαμηλή φτώχεια έχουν μικρότερο βάρος στην ανάκτηση του χαμένου εδάφους. Αλλά όλα τα σχολεία, σε κάποιο βαθμό, υφίστανται τις ακτινοβολίες μιας εθνικής διαταραχής που θα πάρει χρόνια για να διορθωθεί – περισσότερα χρόνια ίσως από όσα τα σχολικά συστήματα θα είναι σε θέση να υποστηρίξουν αυτή την ανάκαμψη.
Ταμείο έκτακτης ανάγκης για την ανακούφιση των δημοτικών και δευτεροβάθμιων σχολείων
Τα κονδύλια που διανεμήθηκαν μέσω του ESSER προήλθαν από τρεις πηγές:
τον νόμο CARES τον Μάρτιο του 2020, ο οποίος διέθεσε 13,2 δισεκατομμύρια δολάρια- τον νόμο περί συμπληρωματικών πιστώσεων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού και την ανακούφιση αργότερα τον ίδιο Δεκέμβριο, ο οποίος διέθεσε επιπλέον 54,3 δισεκατομμύρια δολάρια- και το αμερικανικό σχέδιο διάσωσης, το οποίο διέθεσε 122 δισεκατομμύρια δολάρια.
Όλα τα κονδύλια διατέθηκαν σε σχολεία που ανατράπηκαν από την πανδημία, αναγκάστηκαν να κλείσουν και περιορίστηκαν στην ηλεκτρονική μάθηση.
Κάθε κύμα κονδυλίων επέτρεψε στα σχολεία να επαναλειτουργήσουν με ασφάλεια -αγοράζοντας, για παράδειγμα, εξοπλισμό ατομικής προστασίας ή βελτιώνοντας τα συστήματα εξαερισμού- και βοήθησε τους μαθητές να ανακάμψουν από τις διακοπές στην εκπαίδευσή τους μέσω θερινών σχολικών προγραμμάτων, φροντιστηρίων και άλλων συμπληρωματικών προγραμμάτων.
Οι ομοσπονδιακές οδηγίες επιτρέπουν την εικονική διδασκαλία, ορισμένες από τις οποίες χρησιμοποιούν ζωντανό βίντεο ή τεχνητή νοημοσύνη. Οι επικριτές λένε ότι η διαδικτυακή διδασκαλία παραμένει αδοκίμαστη σε σύγκριση με τις προσωπικές συνεδρίες με έναν καθηγητή, αλλά οι νέες υπηρεσίες διδασκαλίας αντιτείνουν ότι μπορούν να προσφέρουν προσοχή 1 προς 1 οπουδήποτε.
Μια έκθεση του Μαρτίου του 2021 από την Διεθνή Ένωση Σχολικών Υπαλλήλων Επιχειρήσεων Association of School Business Officials International που εξέτασε τον τρόπο με τον οποίο τα σχολεία είχαν αρχίσει να χρησιμοποιούν τη χρηματοδότηση από τις διανομές ESSER I και II διαπίστωσε ότι ένα μεγάλο μέρος της δαπανήθηκε για ΜΑΠ, μισθούς εκπαιδευτικών, είδη καθαρισμού και τεχνολογία και συστήματα διαχείρισης μάθησης για την εξ αποστάσεως μάθηση.
Σύμφωνα με μια ομοσπονδιακή ανακοίνωση, τα κεφάλαια που χορηγήθηκαν από το Αμερικανικό Σχέδιο Διάσωσης τον Μάρτιο του 2021 επιτρεπόταν να χρησιμοποιηθούν έναντι των δαπανών που είχαν πραγματοποιηθεί πριν από τη χορήγηση, όπως η πρόσληψη συμβούλων, νοσηλευτικού ή άλλου υποστηρικτικού προσωπικού, η δημιουργία προγραμμάτων εμπλουτισμού της μάθησης, η εγκατάσταση συστημάτων HVAC και η εξασφάλιση της καταβολής των μισθών και των παροχών των καθηγητών.
Ταμείο Εκπαιδευτικής Ανακούφισης Έκτακτης Ανάγκης του Κυβερνήτη
Τα εκπαιδευτικά ιδρύματα έλαβαν άλλη μια κατανομή βοήθειας για την πανδημία του κορωνοϊού μέσω του Ταμείου Έκτακτης Βοήθειας για την Εκπαίδευση του Κυβερνήτη, με το οποίο το Κογκρέσο διέθεσε 3 δισεκατομμύρια δολάρια από τα 30,75 δισεκατομμύρια δολάρια που διατέθηκαν στο Ταμείο Σταθεροποίησης της Εκπαίδευσης μέσω του νόμου CARES.
Περαιτέρω 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια χορηγήθηκαν στην επιχορήγηση του Ταμείου GEER από τις συμπληρωματικές πιστώσεις για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού και την ανακούφιση τον Δεκέμβριο του 2020. Τα χρήματα αυτά διανεμήθηκαν με βάση τον πληθυσμό κάθε πολιτείας σε άτομα ηλικίας 5 έως 24 ετών και τον σχετικό αριθμό μαθητών, όπως ορίζεται από τον νόμο του 1965 περί στοιχειώδους και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Στο Μέριλαντ, ο κυβερνήτης Λάρι Χόγκαν διέθεσε 10 εκατομμύρια δολάρια σε κοινοτικά κολέγια για μαθήματα ανάπτυξης εργατικού δυναμικού και συνεχιζόμενη επαγγελματική εκπαίδευση για κυβερνητική ή βιομηχανική πιστοποίηση ή αδειοδότηση.
Στην Πενσυλβάνια, 28 εκατ. δολάρια δόθηκαν σε μεταδευτεροβάθμια ιδρύματα και παρόχους βασικής εκπαίδευσης ενηλίκων για την ασφαλή συνέχιση της λειτουργίας τους.
Βοήθεια έκτακτης ανάγκης σε μη δημόσια σχολεία
Ο νόμος περί συμπληρωματικών πιστώσεων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού και την ανακούφιση του 2021 και στη συνέχεια το αμερικανικό σχέδιο διάσωσης προέβλεψε 2,75 δισεκατομμύρια δολάρια για την επείγουσα βοήθεια προς τα μη δημόσια σχολεία, δίνοντας τη δυνατότητα στους κυβερνήτες όλης της χώρας να προσφέρουν βοήθεια στα μη δημόσια σχολεία.
Το Αμερικανικό Σχέδιο Διάσωσης, ωστόσο, διευκρίνισε ότι τα σχολεία αυτά εγγράφουν σημαντικό ποσοστό μαθητών με χαμηλό εισόδημα και ότι πρέπει να “επηρεάζονται περισσότερο από την ειδική κατάσταση έκτακτης ανάγκης”.
Για τον σκοπό αυτό, το Υπουργείο Παιδείας του Νιου Τζέρσεϊ πρότεινε πιθανές χρήσεις των χρημάτων, όπως “η αναμόρφωση διδακτικών σχεδίων για εξ αποστάσεως ή υβριδική μάθηση ή για την αντιμετώπιση της μαθησιακής απώλειας” και η μίσθωση χώρων για τη διατήρηση της κοινωνικής απόστασης.
Στην Ουάσινγκτον, το Γραφείο του Επιθεωρητή Εκπαίδευσης της Πολιτείας δημιούργησε έναν ιστότοπο για να βοηθήσει τα μη δημόσια σχολεία να κατανοήσουν τις παραμέτρους για να τύχουν των κονδυλίων και να καταστεί δυνατή η εύκολη υποβολή αιτήσεων.
Το γραφείο σημείωσε ότι τα κονδύλια προορίζονται να βοηθήσουν τα μη δημόσια σχολεία να επαναλειτουργήσουν με ασφάλεια, να μετρήσουν και να αντιμετωπίσουν τις σημαντικές μαθησιακές απώλειες και να μετριάσουν με άλλον τρόπο τις επιπτώσεις της COVID-19.
Ταμείο Ανακούφισης Έκτακτης Ανάγκης για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Το αμερικανικό σχέδιο διάσωσης, που υπογράφηκε τον Μάρτιο του 2021, παρείχε σχεδόν 40 δισεκατομμύρια δολάρια σε δημόσια και ιδιωτικά μη κερδοσκοπικά κολέγια και πανεπιστήμια.
Οι επιχορηγήσεις πήγαν σε σχολεία με τις μεγαλύτερες ανάγκες, μεταξύ των οποίων κοινοτικά κολέγια και αγροτικά σχολεία.
Η εστίαση ήταν σε διαφορετικούς φοιτητικούς πληθυσμούς και σε φοιτητές με χαμηλό εισόδημα, που καθορίζονταν από την επιλεξιμότητα για τα Pell Grants.
Τα κολέγια των οποίων οι εγγραφές μειώθηκαν ήταν επίσης επιλέξιμα για χρήματα, όπως και εκείνα με κληροδοτήματα μικρότερα του 1 εκατ. δολαρίων.
Σχεδόν το 90% ενός γύρου χρηματοδότησης (που διανεμήθηκε τον Ιούλιο του 2022) πήγε σε ιστορικά μαύρα κολέγια και πανεπιστήμια, ιδρύματα που εξυπηρετούν μειονότητες, κοινοτικά κολέγια, αγροτικά ιδρύματα και ιδρύματα που εξυπηρετούν μεγάλους πληθυσμούς φοιτητών με χαμηλό εισόδημα.
Η πανδημία άφησε ορισμένα μικρότερα σχολεία να αγωνίζονται να παραμείνουν ανοιχτά, αναγκάζοντάς τα να απολύσουν διδακτικό προσωπικό και να περιορίσουν τις σπουδές.
Ορισμένα από τα κονδύλια επρόκειτο να δαπανηθούν για τις βασικές ανάγκες των φοιτητών, συμπεριλαμβανομένων των τροφίμων, της στέγασης και της παιδικής μέριμνας.
Περαιτέρω κονδύλια έκτακτης βοήθειας για την τριτοβάθμια εκπαίδευση διατέθηκαν μέσω των νόμων “Φροντίζει” CARES και “Συμπληρωματικές πιστώσεις για την αντιμετώπιση και την ανακούφιση από τον κορωνοϊό” CRRSA.