Η αναγέννηση του Isetta δεν έγινε χωρίς κόπο και χωρίς επιπλοκές. Η ελβετική εταιρεία που είναι υπεύθυνη για την εξέλιξη του αυτοκινήτου ανακοινώνει ήδη ότι έχει αναθέσει την παραγωγή στη γερμανική Artega, ενώ αρχικά το Microlino θα κατασκευαζόταν από τον Ιταλό εταίρο της ελβετικής εταιρείας, Tazzari . Ο τελευταίος προτίμησε να επικεντρωθεί σε άλλα πρότζεκτ κι έτσι η παραγωγή του Microlino μεταφέρθηκε στη Γερμανία.
Οι πρώτες παραδόσεις πρέπει, υπό κανονικές συνθήκες, να ξεκινήσουν στις αρχές του 2019 για ένα αυτοκίνητο που έχει σημειώσει ήδη μια μικρή επιτυχία: Περισσότερες από 10.000 κρατήσεις εκκρεμούν για το λιλιπούτειο των 12.000 ευρώ.
Να θυμίσουμε ότι το 2,43μετρο Microlino φορά ηλεκτρομοτέρ 20 ίππων και 11,2 kgm, ενώ με ανώτατη ταχύτητα τα 90 km/h, το πεδίο δράσης του είναι η πόλη. Σε κάθε περίπτωση όμως, η αυτονομία του μπορεί να μας εκπλήξει, καθώς στη μεγαλύτερη έκδοση, η μπαταρία του διαθέτει ενεργειακή πυκνότητα 14,4kWh.Χρακτηριστικό που κατά το εργοστάσιο αρκεί για 215 km με μία φόρτιση.