Θρασύτατη και αγενή περιέγραψε την πρώτη καταγγέλλουσα ο μπατζανάκης του Πέτρου Φιλιππίδη, που εργαζόταν ως συντηρητής στα θέατρα Μουσούρη και Ήβη.
Ο μάρτυρας σκιαγράφησε το προφίλ του ηθοποιού και κατάθεσε ότι ο κατηγορούμενος ηθοποιός έβλεπε την πρώτη καταγγέλλουσα ως «τρελό παιδάκι».
«Δεν πίστεψα τίποτα από τις καταγγελίες. Τον πήρα τηλέφωνο να δω το έγινε. Μου λέει ότι ακούς είναι ψέματα. Οι σχέσεις του με τις συναδέλφους του ήταν πολύ καλές, εκτός από την περίοδο των προβών. Με όσους έχω συνεργαστεί σκηνοθέτες συμβαίνει αυτό. Μπορεί να χρειαστεί να βάλουν τις φωνές. Δεν είχα αντιληφθεί κάτι μεμπτό» σημείωσε ο μάρτυρας.
«Με τον κατηγορούμενο έχουμε παντρευτεί δυο αδελφές. Για τις καταγγελίες άκουσα από τα μέσα, δε γνώριζα τίποτα για τέτοια πράγματα. Ήρθα γιατί άκουσα την πρώτη καταγγέλλουσα να ισχυρίζεται ότι στο χώρο που δούλευα γίνονταν τέτοια πράγματα. Το 2005 που βγήκα στη σύνταξη μου πρότεινε ο κ. Βαρδινογιάννης να παω στο Μουσούρη σαν συντηρητής. Είχαμε και μια προστριβή με τον Φιλιππιδη γιατί έκανα εργασίες κι εκείνος ήθελε ησυχία. Για να μη διαρραγούν οι οικογενειακές μας σχέσεις πρότεινα να πάω στο θέατρο Ήβη. Το 2007 αυτό έγινε» είπε ο μάρτυρας.
Προεδρος: Τι γνωρίζετε για την παρουσία της πρώτης καταγγέλλουσας στο θέατρο Ήβη;
Μαρτυρας: Είχαν γνωρίζει στο Μουσούρη τη μητέρα της και κάναμε παρέα μαζί με τη γυναίκα μου. Είχα μάθει ότι έχει μια κορη. Δεν την είχα δει ποτέ εως τότε. Το 2008 δούλευε στο Athens heart κι εκεί δούλευε ως σερβιτόρα μαζί της η κόρη της. Μου είπε ότι θα περάσει σε δραματική σχολή η μητέρα της.
Περιγράφοντας όσα είδε τον Σεπτέμβριο του 2008, που η πρώτη καταγγέλλουσα κατηγορεί τον Φιλιππίδη ότι την βίασε, ο μάρτυρας ανέφερε: «Το Σεπτέμβρη είχα ανεβεί Αθηνα για πρόβα στις «Κουζίνες». Εμφανίστηκε η πρώτη καταγγέλλουσα και μου λέει «θέλω να δω τον Πέτρο». Της λέω να του το πω. Τον ρώτησα, είδα ότι αντέδρασε λίγο κάπως, και μου λέει καλά «βάλε τη στο βάθος να βλέπει να καθίσει ήσυχη». Την έβαλα στη 13η σειρά και συνεχίστηκε η πρόβα. Μόλις τελείωσε η πρόβα η πρώτη καταγγέλουσα έφυγε μόνη της. Μετά από κάποιες μέρες ξαναήρθε. Της λέω «δεν μπορείς να έρχεσαι έτσι, μου κάνει φασαρία». Μου απάντησε «μα του έχω μιλήσει» και μπήκε μέσα».
Όπως εξήγησε, στη συνέχεια ρώτησε τον Πέτρο Φιλιππίδη γιατί την άφησε να δει την πρόβα, κίνηση που δε συνηθίζει, κι εκείνος του απάντησε ότι πηγαίνει στη δραματική σχολή. «Ας την να βλέπει μωρέ, πάει στη δραματική σχολή. Τρελό είναι δεν το βλέπεις;» είπε σύμφωνα με το μάρτυρα ο κατηγορούμενος.
Αναφερόμενος στην προσωπικότητα του κατηγορουμένου, ο μάρτυρας τον περιέγραψε ως εργασιομανή, ευαίσθητο, τελειομανή και οξύθυμο. «Όπως είμαι κι εγώ δηλαδή γι αυτό ερχόμασταν σε διαφωνίες. Με τους ηθοποιούς υπήρχαν διαφωνίες αλλά για τη σκηνοθεσία».
Μάλιστα, έφερε ως παράδειγμα τη διαφωνία που είχε ο Φιλιππίδης με τον Αργύρη Αγγέλου. «Ήρθαν σε διαφωνία και λέει ο Αγγέλου θα φύγω. Του είπε ο Φιλιππιδης να το συζητήσουν μετά. Τελικά βγήκε ο Αγγέλου και την ημέρα της πρεμιέρας ζήτησε να δει τον Πέτρο. Τον αγκάλιασε και τον ευχαρίστησε γι αυτό που τον έμαθε να βγάζει πάνω στη σκηνή» είπε ο μάρτυρας και συμπλήρωσε πως ο Πέτρος Φιλιππιδης δεν είχε κλειδιά του θεάτρου.
Προεδρος: Υπάρχει η δυνατότητα να ακουστεί κάτι αν συμβεί οτιδήποτε στα καμαρίνια;
Μαρτυρας: Ακούγεται! Αυτή ήταν η διαφωνία μας! Δεν υπάρχει μόνωση, εγώ καθόμουν κάτω και εργαζόμουν.
Εισαγγελεας: Σας είχε αναφέρει κανείς από τους παράγοντες ότι η πρώτη καταγγέλλουσα θα έπαιρνε κάποιο ρόλο;
Μαρτυρας: Όχι, όχι κανείς.
Εισαγγελέας: Βλέπετε έναν άνθρωπο δυο φορές και λέτε κάποια πράγματα για το χαρακτήρα της. Πως το λέτε;
Μαρτυρας: Από τον τρόπο που μιλούσε. Ήμουν τότε 65 χρόνων, θα μπορούσε να πει «σας παρακαλώ να δω τον Πέτρο». Εκείνη μου μίλησε με αυτό το νευρικό στυλ και μου λέει «άνοιξε μου, θέλω να δω τον Πέτρο».
Εισαγγελέας: Ο κ. Μπιμπίλας την περιέγραψε ως σεμνό κι εργατικό παιδί. Εσείς προανακριτικά την περιγράψατε ως θρασύτατη και αγενή.
Μάρτυρας: Αφού έτσι ήταν τις φορές που την είδα.