Ανάμεσα στα διάφορα προβλήματα που έχει η General Motors είναι και η αντιμετώπιση των προβλημάτων στεγανότητας που αντιμετωπίζουν τα ηλεκτρικά της μοντέλα.
Του Γιάννη Σκουφή
Οι μηχανικοί που είχαν εξελίξει τα πρώτα Hummer πολύ δύσκολα θα φανταζόντουσαν πως η επόμενη γενιά του περιβόητου τετρακίνητου θα είχε προβλήματα με το νερό. Τα οποία είναι ιδιαίτερα σημαντικά από τη στιγμή που το νέο Hummer είναι ηλεκτρικό.
To ένα και πιο μικρό πρόβλημα έχει να κάνει με κάποιες διαρροές γύρω από τα λαστιχάκια που σφραγίζουν οι πόρτες και πιο συγκεκριμένα σε μία φύσα καλωδίωσης στις εμπρός κολόνες του πλαισίου. Μπορεί να μην ακούγεται ως κάτι ιδιαίτερα σημαντικό αλλά είναι μιας και το νερό μπορεί να φτάσει από εκεί έως στους μηχανισμούς των ηλεκτρικών παραθύρων και των κλειδαριών αλλά και να επηρεάσει το αντικλεπτικό σύστημα.
Ωστόσο, το πιο σημαντικό πρόβλημα έχει σχέση με μία καλωδίωση υψηλής τάσης η οποία υπάρχει περίπτωση να πάρει υγρασία και να δημιουργηθεί βραχυκύκλωμα στην μπαταρία που βρίσκεται στο δάπεδο του πλαισίου.
Η GM επισημαίνει πως η επισκευή είναι απλή, αλλά συνιστά στους ιδιοκτήτες των ηλεκτρικών Hummer να αποφεύγουν τα περάσματα από νερόλακκους και γενικότερα από σημεία που υπάρχει νερό.
Το θέμα είναι πως όσο απλή και αν είναι η επισκευή και η αποκατάσταση αυτών των προβλημάτων, η όλη κατάσταση ακούγεται τουλάχιστον γελοία για ένα ηλεκτρικό SUV που κοστίζει πάνω από 100 χιλιάδες δολάρια. Ειδικότερα όταν πρόκειται για ένα της φήμης και της κλάσης του Hummer.