Η οικονομική κατάσταση της Aston Mrtin βελτιώθηκε τελευταία με το λανσάρισμα νέων προϊόντων και τη συνεργασία με τη Mercedes-AMG, που επέτρεψε στο Βρετανό κατασκευαστή να ξεκινήσει πάνω σε νέες βάσεις. Αλλά τώρα είναι πλέον η ώρα να σκεφτεί το μέλλον και, σύμφωνα με το βρετανικό Τύπο, το Gaydon εργάζεται ήδη πάνω σε ένα νέο υβριδικό 6κύλινδρο μοτέρ για να αντικαταστήσει, εν ευθέτω χρόνω, το γερμανικό V8.
Η Aston Martin θα μπορούσε να επωφεληθεί από το λανσάρισμα του πρώτου SUV της, του DBX, για να ανακοινώσει το νέο σύστημα κίνησης που θα επέτρεπε επίσης στην Aston να ανταποκριθεί από ευνοϊκότερη θέση στα νέα περιβαλλοντικά πρότυπα. Επιλογή που θα υπαγορευτεί από την εκτίμηση ότι αυτό το SUV, σχεδόν από μόνο του, θα διπλασιάσει τις παγκόσμιες πωλήσεις της Aston Martin μέσα σε πέντε χρόνια.
Με 14.000 αναμενόμενες ετήσιες πωλήσεις, η Aston Martin θα έχει σαφώς λιγότερα δικαιώματα για ευρωπαϊκές «απαλλαγές» απ’ ό,τι οι κατασκευαστές που φτιάχνουν λιγότερα κομμάτια. Θα πρέπει λοιπόν να διασφαλιστεί ότι τα νέα μοντέλα θα συμμορφώνονται με τα περιβαλλοντικά πρότυπα, κάτι που καθιστά απαραίτητο τον εξηλεκτρισμό σε όλα τα επίπεδα.