Το τέλος μιας πολύ σημαντικής BMW


Η i3 είναι από τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα στην ιστορία της BMW. Για πολλούς λόγους.

Του Γιάννη Σκουφή

Καταρχήν, η i3 είναι ένα από τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εμφανίστηκαν και μάλιστα από έναν premium κατασκευαστή.

Την εποχή που παρουσιάστηκε, πριν από σχεδόν μια δεκαετία, είχε προκαλέσει ιδιαίτερη αίσθηση τόσο με την μεταμοντέρνα σχεδίασή του όσο και με το εξαιρετικό της DNA ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο πως από το 2013 μέχρι σήμερα πουλήθηκαν σε περισσότερες από 74 χώρες πάνω από 250.000 i3.

Πλέον, η i3 αποτελεί παρελθόν σε επίπεδο παραγωγής μιας και οι τελευταίες βγήκαν από το εργοστάσιο στην Λειψία πριν από μερικές μέρες.

Μάλιστα, η BMW είχε ανακοινώσει τον προηγούμενο μήνα πως τα τελευταία 10 θα ήταν της τιμητικής έκδοσης i3 HomeRun βαμμένα σε ειδικό σκούρο γκρι ή κόκκινο, με 20άρες ζάντες, ειδικά LED, πανοραμική οροφή και κάποια άλλα επιπλέον στοιχεία εξοπλισμού.

Υπενθυμίζεται πως στην έκδοση i3 S υπάρχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ των 184 ίππων που εξασφαλίζει επιτάχυνση σε 7,3 δεύτερα για το 0-100 χλμ./ώρα και τελική 150 χλμ./ώρα. Όσο για την αυτονομία η μπαταρία των 42,2 kWh εξασφαλίζει περισσότερα από 300 χιλιόμετρα.

Αξιοσημείωτο είναι πως οι μπαταρίες της συγκεκριμένης γενιάς του ομίλου BMW έχουν χρησιμοποιηθεί και σε άλλους τομείς, όπως στα βαν της Streetscooter που χρησιμοποιούνται από τα γερμανικά ταχυδρομεία, στα αστικά λεωφορεία της τουρκικής εταιρείας Karsan και στα σκάφη της Torqeedo.


Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ