Start-up: Μπορεί να γίνει αξιολόγηση στο Σύστημα Υγείας;


Τα τελευταία τριάμισι χρόνια, το PEP Health – ένα εργαλείο ακρόασης ασθενών με τεχνητή νοημοσύνη – συλλέγει και αναλύει απόψεις ασθενών σχετικά με τις υπηρεσίες υγείας που έχουν λάβει στο Εθνικό Σύστημα Υγείας Αγγλίας. Οι πλατφόρμες παρουσιάζουν τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα εμπειρίας ασθενών που συγκεντρώθηκαν πριν από το πρώτο lockdown το 2020. Τα περιφερειακά δεδομένα δημιουργούνται από μεμονωμένα αποτελέσματα για κάθε καταπίστευμα σε αυτήν την περιοχή και στη συνέχεια συγκεντρώνονται στο συνημμένο γράφημα.

Επέκταση

Ο Δρ Mark Lomax, Διευθύνων Σύμβουλος της PEP Health, δήλωσε: “Είναι τιμή να παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα των δεδομένων μας για πρώτη φορά στο κορυφαίο NHS ConfedExpo. Τα στοιχεία αποκαλύπτουν την πραγματική κατάσταση της εμπειρίας του ασθενούς στο Εθνικό Σύστημα Υγείας της Αγγλίας, παρέχοντας βασικές πληροφορίες για το πού βρίσκονται τα κενά σε περιφερειακό επίπεδο, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούν να τεθούν σημαντικά ερωτήματα ως προς το τι μπορεί να γίνει για να στοχευτεί η βελτίωση της υπηρεσίας όπου χρειάζεται περισσότερο. Ανυπομονούμε  να δείξουμε την εκτεταμένη αξία που μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία μας στα νοσοκομεία στο Ηνωμένο Βασίλειο, παρέχοντας έναν σημαντικό νέο τρόπο αξιολόγησης και βελτίωσης της εμπειρίας του ασθενούς.”

Τα δεδομένα της PEP Health προσφέρουν έναν ζωτικό νέο τρόπο για τα Trusts να κατανοήσουν τις αντιλήψεις των ασθενών σε περιφερειακό επίπεδο. Από τότε που ξεκίνησε η συλλογή των δεδομένων πριν από 3,5 χρόνια, τα στοιχεία δείχνουν ότι η διακύμανση από καλό σε φτωχό δεν ήταν ποτέ μεγαλύτερη, με το Λονδίνο να υπολείπεται σταθερά σε άλλες περιοχές. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι, παρά τις βελτιώσεις στην αντίληψη του κοινού που ευθυγραμμίζονται με τα εθνικά lockdown, η αντίληψη του κοινού μειώνεται σταθερά τα δύο τελευταία χρόνια. 

Η τεχνολογία της εταιρείας έχει αναπτυχθεί για να ευθυγραμμιστεί με το Μακροπρόθεσμο Σχέδιο του Εθνικού Συστήματος Υγείας για τη βελτίωση της εμπειρίας και των αποτελεσμάτων των ασθενών, παρέχοντας μεγαλύτερη διαφάνεια σχετικά με το τι πραγματικά σκέφτονται οι ασθενείς για τη φροντίδα τους. Η τεχνολογία λειτουργεί κατανέμοντας μια μέση συνολική βαθμολογία για την ικανοποίηση των ασθενών για κάθε περιοχή, με βαθμολογία 3 που υποδεικνύει ίσο αριθμό θετικών και αρνητικών σχολίων.

Ο Δρ Lomax προσθέτει: “Τα τελευταία μας αποτελέσματα δείχνουν ότι το Λονδίνο έχει σταθερά καλύτερες επιδόσεις από άλλες περιοχές στο Ηνωμένο Βασίλειο και πρέπει να καταλάβουμε γιατί. Η ανάκαμψη που παρατηρήθηκε νωρίτερα μέσα στο έτος έχει επίσης εξαφανιστεί στις περισσότερες περιοχές και τώρα μειώνεται. Αν και τα αποτελέσματα φαίνονται απογοητευτικά, παρέχουν σημαντικές πληροφορίες για το τι πιστεύουν πραγματικά οι ασθενείς για τη φροντίδα τους και πού υπάρχει χώρος για σημαντική βελτίωση. Υπάρχουν πολλά περισσότερα που θα μπορούσαμε να κάνουμε για να μάθουμε από αυτά τα νοσοκομεία που παρέχουν εμπειρία υψηλής ποιότητας στους ασθενείς”.

Η πρωτοποριακή πλατφόρμα PEP Health λειτουργεί παρακολουθώντας όλα τα σχόλια των ασθενών που αφήνονται σε διαδικτυακές πλατφόρμες αναθεώρησης και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προσφέροντας έναν επαναστατικό νέο τρόπο αξιολόγησης της εμπειρίας φροντίδας των ασθενών σε όλα τα Νοσοκομεία Acute and Specialist Hospitals and Trusts του Εθνικού Συστήματος Υγείας του Ηνωμένου Βασιλείου. Η PEP Health , μία από τις 12 εταιρείες που επιλέχθηκαν να συμμετάσχουν στον πρώτο επιταχυντή υγείας Amazon Web Services (AWS) στο Ηνωμένο Βασίλειο,  θα εκθέσει στο περίπτερο AWS στο φετινό NHS ConfedExpo, όπου θα επιδείξουν την αξία που έχει ο πρωτοπόρος ασθενής με τεχνητή νοημοσύνη. Το εργαλείο ακρόασης μπορεί να προσφέρει στα νοσοκομεία, ενδυναμώνοντάς τους έναν νέο τρόπο μέτρησης της εμπειρίας του ασθενούς, ενώ μοιράζονται τα αποτελέσματα των πιο πρόσφατων δεδομένων εμπειρίας ασθενών.

ΠΗΓΗ


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ