Το φιλόδοξο σχέδιο της ιστορικής αυτοκινητοβιομηχανίας έχει στον πυρήνα του την ηλεκτροκίνηση.
Η Porsche έχει θέσει ως στόχο να αυξήσει τα λειτουργικά κέρδη της κατά 6 δισ. ευρώ μέσα στα επόμενα 8 χρόνια. Αυτό σημαίνει πως στοχεύει στην ετήσια αύξηση των κερδών προ φόρων και τόκων κατά 750 εκατ. ευρώ, με το περιθώριο κέρδους της να είναι μεγαλύτερο του 15%.
Η γερμανική εταιρεία θέλει να δει περισσότερα κέρδη παρά τις πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων, τα οποία προς το παρόν, προσφέρουν χαμηλότερα κέρδη σε σύγκριση με τα αυτοκίνητα που εφοδιάζονται με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η Taycan για παράδειγμα, στην κατασκευή της κοστίζει 6.000 με 10.000 ευρώ περισσότερα από ένα αντίστοιχο συμβατικό μοντέλο της Porsche. Το αυξημένο κόστος δεν θα μετακυλήσει στον πελάτη, μιας και η Porsche αναζητά άλλους τρόπους εξοικονόμησης προκειμένου να αυξήσει την κερδοφορία της.
Η Porsche είναι η πιο κερδοφόρα μάρκα του VW Group. Χαρακτηριστικό είναι πως το 2017 κέρδισε 4,1 δισ. ευρώ, έχοντας έσοδα 23,5 δισ. ευρώ, με το λειτουργικό κέρδος της να είναι μεγαλύτερο του 17%.