Επιστρέφει στην Ευρώπη η Lancia, με νέα μοντέλα και με αμιγώς ηλεκτρικές προτάσεις από το 2028. Στο δεκαετές στρατηγικό πλάνο της, η ιταλική εταιρεία περιλαμβάνει την παρουσίαση τριών νέων μοντέλων, ένα κάθε δύο χρόνια, με στόχο την κάλυψη του 50% της αγοράς.
Το πρώτο νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί το 2024.
Η πολύκροτη πορεία της ιταλικής εταιρείας τα τελευταία χρόνια περιορίστηκε μόνο στην Ιταλία, καθώς συνέχισε να βγάζει στην παραγωγή το μοντέλο Ypsilon. Όμως από το 2024 θα επανασχεδιαστεί και θα βγει στις αγορές της Ευρώπης, δίνοντας έμφαση στις μεγάλες αγορές, όπως στη Γαλλία, στη Γερμανία, στην Ισπανία και στο Βέλγιο από στα τέλη Ιουνίου του ίδιου έτους.
Αναφορικά με το νέο Lancia Ypsilon, αυτό θα έχει μήκος περίπου 4 μέτρα θα ανήκει στο B segment (supermini) και θα λανσαριστεί και με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Το 2026 θα παρουσιαστεί η νέα «ναυαρχίδα» της μάρκας, η οποία με μήκος 4,6 μ. θα ανταγωνιστεί στη δημοφιλέστερη κατηγορία της Ευρώπης. To 2028 θα είναι η χρονιά όπου θα παρουσιαστεί η ιστορική «Delta», ένα μυώδες αυτοκίνητο με γεωμετρικές γραμμές που θα έχει μήκος 4,4 μ. Αυτά τα τρία νέα μοντέλα θα καλύπτουν το 50% της ευρωπαϊκής αγοράς και θα έχουν σαν στόχο να συμβάλουν στη βελτίωση της θέσης της εταιρείας στις ευρωπαϊκές πωλήσεις και κατ’ επέκταση του ομίλου Stellantis στις premium και luxury κατηγορίες.
Η ευρεία χρήση καινοτόμων υλικών θα καταστήσει τη Lancia ως τη μάρκα με το μεγαλύτερο ποσοστό αξιοποίησης ανακυκλωμένων υλικών στον όμιλο Stellantis, με το 50% τον επιφανειών με τις οποίες έρχονται σε επαφή ο οδηγός και οι επιβάτες να είναι κατασκευασμένες από οικολογικά υλικά, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός καλύτερο κόσμου για τις μελλοντικές γενιές.
Το εσωτερικό των νέων μοντέλων της Lancia θα καλωσορίζει τον οδηγό και τους επιβάτες με τη χαρακτηριστική ιταλική κομψότητα. Εμπνευσμένα από θρυλικά μοντέλα, όπως οι Gamma, Thema και Flavia, η νέα γενιά των αυτοκινήτων της Lancia θα προσφέρουν ένα άνετο περιβάλλον με εύκολη στη χρήση τεχνολογία αιχμής, όπως ορίζει και το DNA της μάρκας. Το εσωτερικό θα είναι ένα μινιμαλιστικό σύνολο όπου οι χρήστες θα ελέγχουν όλες τις λειτουργίες, από το ηχοσύστημα και το φωτισμό μέχρι τον κλιματισμό, μέσω μόλις ενός χειριστηρίου.
Το ξεκίνημα της νέας πορείας της Lancia από αυτές τις αγορές αποφασίστηκε και λόγω της ανάπτυξης που έχουν οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου, με την Ολλανδία και τη Γερμανία να οδηγούν αυτή τη νέα εποχή στην αγορά του αυτοκινήτου. Οι πέντε χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Βέλγιο και Ολλανδία) αποτελούν το πρώτο βήμα, με το στόχο της μάρκας να εστιάζεται στην παρουσία σε 60 ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις, μέσω ενός δικτύου 100 διανομεών και το 50% των πωλήσεων της να γίνονται μέσω διαδικτύου.
ΑΠΕ