Συνήθως ακούμε και γράφουμε για υπέρ-αυτοκίνητα που είναι καταδικασμένα το μεγαλύτερο μέρος της ύπαρξής τους να το περνούν με ελάχιστα χιλιόμετρα στο κοντέρ τους.
Του Γιάννη Σκουφή
Όταν λέμε ελάχιστα χιλιόμετρα, το εννοούμε στην κυριολεξία. Πολύ συχνά ακούμε για σπάνιες Ferrari, Lamborghini, Bugatti και άλλα πανάκριβα τετράτροχα που έχουν διανύσει μερικές δεκάδες χιλιόμετρα. Ποιος είναι ο λόγος;
Μα, φυσικά, να διατηρηθεί όσο το δυνατό γίνεται πιο ψηλά η συλλεκτική τους αξία, καθώς δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις καιροσκόπων που δεν νοιάζονται καθόλου για την ταχύτητα και τα αυτοκίνητα. Παρά μόνο για το πως θα βγάλουν κέρδος μέσα από μια αγορά.
Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις που πραγματικά κάποιοι χαίρονται το αυτοκίνητο τους και δεν δίνουν «μία» για τη μειωμένη αξία μεταπώλησης. Η εικονιζόμενη Ferrari Enzo του 2003 με το χαϊδευτικό ΜΜ είναι μια από τις πιο «τυχερές» και ίσως αυτή που έχει διανύσει τα περισσότερα χιλιόμετρα. Για την ακρίβεια πάνω από 144.000!
Πραγματικά πρόκειται για κάτι που προκαλεί έκπληξη, αλλά αυτός ήταν ο στόχος του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, Richard Losee. Να έχει την Enzo με τα περισσότερα χιλιόμετρα που έχει κάνει από οποιαδήποτε άλλη. Αυτή την περίοδο το ιταλικό supercar το οδηγεί ο instagramer με την ονομασία @dryl8k που προμοτάρει την MM Enzo στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αξιοσημείωτο είναι πως η διάσημη πλέον Enzo είχε παραδοθεί αρχικά για δοκιμή στο αμερικανικό περιοδικό Road & Track. To οποίο έκανε περίπου 2.400 χιλιόμετρα και ακόμη 16.000 όταν το είχε ως δοκιμή μακράς διαρκείας (ναι, τόσο τυχεροί είναι οι συνάδελφοι στα κορυφαία περιοδικά αυτοκινήτου). Μέχρι το 2006 η Enzo MM είχε «μαζέψει» περίπου 48.000 χιλιόμετρα και από 2006 που πέρασε στα χέρια του Losee «έγραψε» και τα υπόλοιπα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.