Η Mercedes-Benz EQE 53 AMG αποδίδει 687 ίππους


Η Mercedes-AMG επεκτείνει τη γκάμα των προϊόντων της με αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα υψηλής απόδοσης.

Οι νέες προσθήκες στη γκάμα της είναι η Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC και η Mercedes-AMG EQE 53 4MATIC+. Βασίζονται στην αρχιτεκτονική της Mercedes που αναπτύχθηκε για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ΕVA2. Εξειδικευμένες αναβαθμίσεις ολοκληρώθηκαν από την AMG – ιδιαίτερα στους τομείς της κίνησης, της ανάρτησης, των φρένων, του ήχου, της εξωτερικής και εσωτερικής σχεδίασης και του εξοπλισμού.

Και τα δύο νέα μοντέλα Mercedes-AMG EQE προσφέρουν μια φιλοσοφία κίνησης προσανατολισμένη στις επιδόσεις με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες. Το ισχυρό ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης (eATS), με κινητήρα σε κάθε άξονα, προσφέρει επίσης πλήρως μεταβλητή τετρακίνηση, η οποία μεταδίδει βέλτιστα την κινητήρια ισχύ στην άσφαλτο υπό όλες τις συνθήκες οδήγησης. Το φάσμα ισχύος κυμαίνεται από 350 kW (476 ίππους) στο EQE 43 4MATIC έως 505 kW (687 ίπποι) στο EQE 53 4MATIC+ με προαιρετικό πακέτο AMG DYNAMIC PLUS και λειτουργία στιγμιαίας ενίσχυσης της ισχύος. Η μέγιστη ροπή κυμαίνεται από 858 έως 1000 Nm.

Τα νέα μοντέλα Mercedes-AMG EQE είναι εξοπλισμένα με μια ισχυρή μπαταρία 328 Volt υψηλής απόδοσης που κατασκευάζεται με την τελευταία τεχνολογία ιόντων λιθίου. Έχει χρησιμοποιήσιμο ενεργειακό περιεχόμενο 90,6 kWh και αποτελείται από δέκα μονάδες με συνολικά 360 κυψέλες. Το σύστημα διαχείρισης μπαταρίας στο EQE 53 είναι επίσης ρυθμισμένο ειδικά για την AMG. Στα προγράμματα οδήγησης Sport και Sport+ η εστίαση είναι στην απόδοση, στο πρόγραμμα Comfort drive η εστίαση είναι στο εύρος λειτουργίας. Η μπαταρία χαρακτηρίζεται από υψηλή ενεργειακή πυκνότητα και έχει υψηλή χωρητικότητα φόρτισης. Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό είναι η δυνατότητα εγκατάστασης ενημερώσεων για το σύστημα διαχείρισης της μπαταρίας over-the-air για συνεχείς βελτιώσεις κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής. Το EQE 53 4MATIC+ διαθέτει επίσης μια πλεξούδα καλωδίωσης ειδική για AMG προσαρμοσμένη στην ικανότητα υψηλότερης απόδοσης.

Ένα άλλο πλεονέκτημα της νέας γενιάς μπαταριών είναι οι σύντομοι χρόνοι φόρτισης. Το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας μπορεί να φορτίσει έως και 170 kW σε σταθμούς γρήγορης φόρτισης με συνεχές ρεύμα. Σε αυτή την περίπτωση, η ηλεκτρική ενέργεια για 180 χλμ. (WLTP) μπορεί να επαναφορτιστεί σε μόλις 15 λεπτά. Χάρη στον ενσωματωμένο φορτιστή, το ηλεκτρισμένο AMG μπορεί να φορτιστεί άνετα στο σπίτι ή σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης με 11 kW ή προαιρετικά 22 kW με εναλλασσόμενο ρεύμα. Στην Ιαπωνία θα είναι δυνατή και η αμφίδρομη φόρτιση, δηλαδή η φόρτιση και προς τις δύο κατευθύνσεις. Επιπλέον, υπάρχουν έξυπνα προγράμματα φόρτισης που μπορούν να ενεργοποιηθούν αυτόματα ανάλογα με την τοποθεσία. Λειτουργίες όπως η φόρτιση εξοικονόμησης μπαταρίας τις κάνουν ακόμα πιο αποτελεσματικές. Επιπλέον, υπάρχουν έξυπνα προγράμματα φόρτισης που μπορούν να ενεργοποιηθούν αυτόματα ανάλογα με την τοποθεσία. Λειτουργίες όπως η φόρτιση εξοικονόμησης μπαταρίας τις κάνουν ακόμα πιο αποτελεσματικές.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.


Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ