Ένα σπορ κουπέ με πίσω κίνηση δεν ακούγεται μόνο αλλά δείχνει και περίεργα. Ποιος είναι όμως ο λόγος για αυτήν την επιλογή;
Του Γιάννη Σκουφή
Το BRZ θα το γνωρίζετε ήδη. Είναι το γνωστό πισωκίνητο κουπέ της Subaru που αποτελεί προϊόν συμπαραγωγής με την Toyota, η οποία προσφέρει τη δική της εκδοχή, το GR86. Σε αντίθεση, όμως, με το Toyota που θα λανσαριστεί στην Ευρώπη για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, η Subaru αποφάσισε να μην πουλά το BRZ στη Γηραιά Ήπειρο.
Ο λόγος είναι πως η Subaru έχει ήδη υψηλό μέσο όρο εκπομπών CO2 για τη γκάμα της και σε αντίθεση με την Toyota που έχει έναν από τους πιο «πράσινους» δείκτες, δεν έχει την πολυτέλεια να προσθέσει ένα σπορ κουπέ. Ωστόσο, για λόγους ρύπων ακόμα και η Toyota θα διαθέτει το GR86 το πολύ για την επόμενη διετία.
Όλα αυτά αφορούν κυρίως την Ευρώπη, καθώς στον υπόλοιπο κόσμο τα δύο ιαπωνικά κουπέ θα πωλούνται κανονικά. Μάλιστα, μετά την Toyota, έρχεται και η Subaru για να ανακοινώσει την έκδοση Cup Car Basic, η οποία είναι διαθέσιμη στην Ιαπωνία και απευθύνεται σε όσους θέλουν κάτι σπορ αλλά και κάτι που να πληροί τους κανονισμούς πίστας.
Για αυτό το λόγο η συγκεκριμένη έκδοση έχει διάφορες αναβαθμίσεις και ενισχύσεις, όπως μπάρες ενίσχυσης του πλαισίου και ένα κλωβό ασφαλείας (το γνωστό roll-cage) στην καμπίνα με έξι σημεία έδρασης.
Από εκεί και πέρα υπάρχει ένα επιπλέον ψυγείο για τον κινητήρα, ο οποίος συνεχίζει χωρίς αλλαγές με 235 ίππους από 2.400 κυβικά. Όσο για τις σιδερένιες ζάντες, απλά υπάρχουν μόνο και μόνο για να τις αντικαταστήσει όποιος αγοράσει το συγκεκριμένο BRZ με άλλες αγωνιστικές της αρέσκειάς του.
Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.