Οι φήμες υπήρχαν εδώ και καιρό για τη νέα Μ5, ένα από τα κορυφαία και ταχύτερα σεντάν που κυκλοφορούν στους δρόμους του πλανήτη.
Του Γιάννη Σκουφή
Στη χώρα μας είναι εξαιρετικά σπάνιο να συναντήσεις μία Μ5 νέας γενιάς. Τόσο σπάνιο όσο να πετύχεις στο σούπερ μάρκετ τον Αντετοκούνμπο. Ακόμη και έτσι, το σούπερ επιδόσεων σεντάν της BMW είναι ένα από τα πιο ισχυρά τετράτροχα που υπάρχουν, προσφέροντας μοναδικές συγκινήσεις, αλλά και χώρους κατάλληλους για οικογένεια.
Η τρέχουσα γενιά έχει κάτω από το καπό της έναν bi-turbo V8 4.400 κυβικών με έως και 625 ίππους, όταν η πολύ ιδιαίτερη CS αποδίδει 635. Όσο για την τιμή, αυτή ξεκινά κάπου από τις 174.000 ευρώ. Οπότε κάπως έτσι γίνεται και αντιληπτό για τη σπανιότητα της M5 στους ελληνικούς δρόμους.
Σχετικά με την επόμενη γενιά της πιο ισχυρής 5άρας υπήρχαν έντονες φήμες γύρω από το αν θα είχε ένα εξηλεκτρισμένο κινητήρα ή μια plug-in διάταξη.
Τελικά, οι τελευταίες πληροφορίες συγκλίνουν στο ότι η νέα Μ5 θα είναι τελικά plug-in υβριδική με συνδυαστική απόδοση περίπου 750 ίππων. Συγκεκριμένα, θα έχει και ηλεκτρικό κινητήρα με μια σχετικά μεγάλη μπαταρία που θα προσφέρει τουλάχιστον 50 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας.
Από την στιγμή που θεωρείται σίγουρο πως η νέα Μ5 θα είναι PHEV, τότε υπάρχει και μια εύλογη απορία. Άραγε θα διατηρηθεί κάτω από το μεγάλο καπό ο V8 ή θα αντικατασταθεί από κάποιον άλλο μικρότερο; Διότι θα μπορούσε να υπάρχει ένας πιο κόμπακτ εξακύλινδρος, αλλά και πιο ελαφρύς.
Το σίγουρο είναι πως η νέα Μ5 θα μπορεί να προσφέρει τις ίδιες συγκινήσεις με την υπάρχουσα. Με τη διαφορά πως θα μπορεί να κινείται για κάποιες δεκάδες χιλιόμετρα χωρίς να καίει σταγόνα αμόλυβδης και χωρίς να ακούγεται το παραμικρό.
Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.