Εκατοντάδες οδηγοί αυτοκινήτων της Tesla κλειδώθηκαν έξω από τα αυτοκίνητά τους, λόγω ενός προβλήματος στη λειτουργία της εφαρμογής της αυτοκινητοβιομηχανίας
Ο «σέρβερ» της εφαρμογής της Tesla τέθηκε εκτός λειτουργίας για λίγες ώρες, οδηγώντας σε μία παγκόσμια διακοπή λειτουργίας, με αποτέλεσμα όσοι ιδιοκτήτες χρησιμοποιούσαν το τηλέφωνο αντί για την κάρτα-κλειδί να κλειδωθούν έξω από τα αυτοκίνητά τους.
Το πρόβλημα ξεκίνησε το βράδυ της Παρασκευής και αρχικά φάνηκε να επηρεάζει μόνο χρήστες στη Β.Αμερική, ωστόσο σύντομα ήρθαν αναφορές από όλο τον κόσμο. Ο Έλον Μασκ απάντησε προσωπικά στο tweet ενός οδηγού από τη Νότια Κορέα λέγοντας πως το θέμα διερευνάται.
Η διακοπή αναφέρθηκε αρχικά από τον εξειδικευμένο ιστότοπο ηλεκτρικών οχημάτων Electrek, ο οποίος άρχισε να λαμβάνει αναφορές από ιδιοκτήτες Tesla στις ΗΠΑ και τον Καναδά, στη συνέχεια από την Ευρώπη και την Ασία.
Περίπου 500 χρήστες ανέφεραν ότι αντιμετώπισαν ένα σφάλμα σύμφωνα με τον ιστότοπο παρακολούθησης διακοπών «Ζητάμε συγγνώμη, θα λάβουμε μέτρα για να διασφαλίσουμε ότι αυτό δεν θα συμβεί ξανά», έγραψε ο Μασκ στο Twitter.
Σύμφωνα με την Electek, τα συστήματα της Tesla σπάνια έχουν διακοπές λειτουργίας, αν και ο ιστότοπος ανέφερε ότι, τον Σεπτέμβριο του 2020, η εταιρεία είχε βιώσει πλήρη διακοπή λειτουργίας τόσο των διακομιστών που αντιμετωπίζουν πελάτες όσο και του εσωτερικού συστήματος για αρκετές ώρες.
My @Tesla Model 3 wouldn’t turn on this morning, windows are stuck open. Talked to roadside assistance, service center, and Tesla support. 8 hours later, and for foreseeable future I have no option (dead car, no loaner, no Uber credit). Falling between the cracks @elonmusk
— Saad Ali (@the_saad_ali) November 20, 2021