Ο ελληνόκτητος εμπορικός στόλος αυξάνεται, αλλά αποδυναμώνεται ο ελληνικός


Μπορεί οι Έλληνες εφοπλιστές να αγοράζουν μαζικά πλοία από την αρχή του 2021, ωστόσο τα πλοία αυτά δεν εγγράφονται στην ελληνική σημαία.  

Η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοίνωσε σήμερα τη δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 κ.ο.χ.1 και άνω) για το Μάϊο 2021. Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο 2021, σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2020, παρουσίασε μείωση κατά 0,9%. Η δε ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου παρουσίασε μείωση κατά 3,2% το Μάϊο 2021 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Μαΐου 2020.

Να σημειωθεί πως σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipping Research από την αρχή του έτους έως τις 11 Ιουλίου του 2021 οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν επενδύσει συνολικά 3,932 δισ. δολάρια για την απόκτηση 244 πλοίων.

Από αυτά τα 156 είναι φορτηγά, 57 δεξαμενόπλοια, αξίας 1,1 δισ. δολαρίων, 21 είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κόστους 109 εκατ. δολαρίων, τέσσερα υγραεριοφόρα αξίας 226,5 εκατ. δολαρίων, ενώ τα υπόλοιπα είναι άλλων κατηγοριών.

Από την αρχή του 2021 έως και την 1η Ιουλίου 2021 έχουν αγοραστεί, παγκοσμίως, συνολικά 1.134 πλοία έναντι 537 το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2020, ποσοστό αύξησης 111,1%, συνολικής έως τώρα αξίας 16,4 δισ. δολαρίων.


Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ