Η ζήτηση για τα κουπέ και κάμπριο αυτοκίνητα έχει πέσει στο ναδίρ τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, το ανοιχτό Mini θα συνεχίσει και στη νέα του γενιά.
Του Γιάννη Σκουφή
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως τα δεδομένα στην αγορά αυτοκινήτου έχουν αλλάξει ριζικά. Κάποτε τα MPV είχαν την τιμητική τους και τα μικρά- μεσαία σεντάν λιμουζίνες ήταν η αδυναμία κάθε οικογενειάρχη.
Σήμερα, οι συγκεκριμένοι τύποι αμαξωμάτων έχουν σχεδόν εξαφανιστεί από την επέλαση των SUV, που έχουν επηρεάσει τόσο τους αγοραστές που ακόμα και τα λιγότερο πρακτικά μοντέλα και τα πιο ιδιαίτερα αμαξώματα, όπως είναι τα κουπέ και τα κάμπριο έχουν περάσει σε δεύτερη μοίρα.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως αυτού του είδους τα αυτοκίνητα θα εξαφανιστούν από τους καταλόγους όλων των κατασκευαστών. Και ένας από αυτούς που θα τα διατηρήσουν θα είναι και η Mini, όπως επίσημα επιβεβαίωσε ο επικεφαλής της μάρκας Bernd Korber, λέγοντας πως το Mini Convertible έχει ένα μεγάλο και πιστό κοινό.
Ο Korber είπε συγκεκριμένα πως την περσινή χρονιά στη Γερμανία ένας στους πέντε πελάτες επέλεξε ένα Convertible, ενώ εξίσου ισχυρή ήταν η ζήτηση για το ανοιχτό Mini τόσο στις ΗΠΑ όσο και στη Μεγάλη Βρετανία.
Το Mini Convertible είχε παρουσιαστεί ως πρωτότυπο το 1992 σε έκθεση αυτοκινήτου στην Αγγλία αποσπώντας κολακευτικά σχόλια, ενώ στην παραγωγή πέρασε το 2005, τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίαση του hatchback και αφότου η εταιρεία είχε περάσει στον όμιλο της BMW.
Βέβαια τα πράγματα δεν ήταν πάντα ρόδινα για τα ανοιχτά Mini, καθώς το Mini Roadster, μαζί με το Paceman, ήταν εμπορική αποτυχία. Ωστόσο, το κλασικό Mini Convertible που βρίσκεται αισίως στην τρίτη γενιά του συνεχίζει ακάθεκτο, ενώ για την επόμενη θα χρειαστεί να κάνετε υπομονή μέχρι το 2025. Και ναι θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική.
Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.