SK Life Science καμπάνια επιληψία: Η SK Life Science καλεί τους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης να βάλουν τον εαυτό τους στα παπούτσια των ασθενών με επιληπτικές κρίσεις – καλά, με εικονικό τρόπο. Η συναρπαστική εμπειρία της εταιρείας «Step in their Shoes», η οποία έκανε το ντεμπούτο της στην ετήσια συνάντηση της Αμερικανικής Εταιρείας Επιληψίας (AES) νωρίτερα αυτό το μήνα, φέρνει τους χρήστες στη ζωή τεσσάρων διαφορετικών ασθενών και τις προσπάθειές τους να μειώσουν τις επιληπτικές κρίσεις με τη χρήση του νέου φαρμάκου της εταιρείας Xcopri.
Αν και ένα μικροσκόπιο, οι επισκέπτες μπορούν να κατεβάσουν πληροφορίες, να ελέγξουν παρουσιάσεις ομιλητών, να συμμετάσχουν σε μια ζωντανή συνομιλία με εκπροσώπους και να δουν τον κόσμο μέσα από τα μάτια αυτών των ασθενών μέσω ενός συναρπαστικού βίντεο. Οι τέσσερις διαφορετικές ιστορίες περιλαμβάνουν έναν πραγματικό ασθενή και τρεις που είναι σύνθετα.
Ένας από αυτούς τους ανθρώπους είναι ο Matt, που εμφανίζεται στην εικονική ιστορία «A Fighter’s Journey». Ο Matt, ο οποίος είχε την πρώτη του κρίση σε ηλικία 13 ετών, μιλά για τις εμπειρίες του με έως και 24 επιληπτικές κρίσεις το χρόνο πριν ξεκινήσει στο Xcopri.
«Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης, είτε πρόκειται για ιατρούς, βοηθούς γιατρού, επιληπτολόγους ή νευρολόγους, κερδίζουν πραγματικά μεγαλύτερη εκτίμηση για το πώς είναι να μπαίνεις στα παπούτσια ενός ενήλικου ασθενούς με μερική επιληπτική κρίση», δήλωσε ο Jeffrey Crowther , αντιπρόεδρος των πωλήσεων και μάρκετινγκ της SK Life Science.
Το πρώτο εγκεκριμένο φάρμακο της εταιρείας, Xcopri, κυκλοφόρησε τον Μάιο παρά την πανδημία. Το φάρμακο ήταν πολύ σημαντικό για να καθυστερήσει, είπε ο Crowther, επειδή φτάνει σε μια «ανεκπλήρωτη ανάγκη» για άτομα με επιληπτικές κρίσεις μερικής έναρξης. Σε δοκιμές Xcopri, 1 στους 5 ασθενείς έφτασε στο σημείο αναφοράς μηδενικής κρίσης. Ένα φωτεινό σημείο για το συνέδριο της επιληψίας για την κοινωνία ως εικονική εκδήλωση είναι ότι η SK θα διατηρήσει το περίπτερο ανοιχτό με το AES για τους επόμενους μήνες, πιθανώς μέχρι τον Μάρτιο, και όχι μόνο για τη διάρκεια του ίδιου του συνεδρίου.
Η SK σχεδιάζει και άλλη προσέγγιση για την καμπάνια, συμπεριλαμβανομένων διαφημίσεων banner και μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παρακολούθησης που θα προσκαλέσουν τους ανθρώπους να «Μπαίνουν στο Xcopri». Ενώ η τρέχουσα προσπάθεια απευθύνεται σε παρόχους υγειονομικής περίθαλψης, η SK ελπίζει επίσης να ωθήσει τις πληροφορίες προς υπεράσπιση ομάδων, ασθενείς και φροντιστές.