Η Consumer Reports ανακοίνωσε τις πιο αξιόπιστες μάρκες για το 2020 επιφυλάσσοντας μερικές σημαντικές εκπλήξεις.
Του Γιάννη Σκουφή
Η Consumer Reports πραγματοποιεί κάθε χρόνο μια έρευνα σχετικά με την αξιοπιστία των αυτοκινήτων που πωλούν οι κατασκευαστές στην αγορά των ΗΠΑ και τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε για φέτος κρύβουν εκπλήξεις. Και αυτό γιατί ενώ για αρκετά χρόνια στην κορυφή βρίσκονταν είτε η Toyota είτε η Lexus αυτή τη φορά η Mazda εκτόπισε και τις δύο.
Ο βασικός λόγος που η Mazda αναδείχθηκε ως η πιο αξιόπιστη εταιρεία είναι το ότι υιοθετεί κλασικές συνταγές για τα μηχανικά της σύνολα αποφεύγοντας συστηματικά τη χρήση turbo. Κάτι άλλο που δεν αρέσει στους Ιάπωνες και τους δικαιώνει στο θέμα της αξιοπιστίας είναι και η χρήση πιο «προσγειωμένων» τεχνολογικά συστημάτων πολυμέσων που δεν «κολλάνε».
Ακόμα μια έκπληξη αποτελεί η 4η θέση στην οποία βρέθηκε η Buick με τις Honda και Hyundai να ακολουθούν. Στον αντίποδα, στις τελευταίες θέσεις, βρέθηκαν οι Mini, Volkswagen, Tesla και Lincoln, ενώ στην πρώτη δεκάδα οι μισές μάρκες είναι ιαπωνικές, οι τρεις αμερικανικές και από μία γερμανική και κορεατική.
Τέλος να πούμε πως η έρευνα βασίστηκε σε στοιχεία από περισσότερα από 300 μοντέλα και συνολικά 329.000 που κυκλοφορούν τους τελευταίους 12 μήνες με έτος κατασκευής από το 2000 έως και το 2020.