H Red Bull Racing βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο για το 2022, καθώς θα πρέπει να βρει προμηθευτή κινητήρων ώστε να συνεχίσει στην F1.
Λίγες ημέρες πριν, η Honda ανακοίνωσε πως θα αποχωρήσει από την Formula 1 στο τέλος του 2021. Η απόφαση αυτή ήρθε σαν σοκ στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, μόλις 5 χρόνια από την επιστροφή της στο σπορ. Σε αυτά τα χρόνια, κατάφερε να αναδειχθεί από τις δυσκολίες και μαζί με την Red Bull να καταφέρουν να κερδίσουν.
Η εξέλιξη αυτή αφήνει πλέον μόλις τρεις κατασκευαστές κινητήριων μονάδων. Ferrari, Renault και Mercedes θα συνεχίσουν να δίνουν μάχες μέχρι και την επόμενη γενιά κινητήρων. Κακά τα ψέματα, κανένας κατασκευαστής δεν θέλει να μπει στην F1, καθώς το κόστος εξέλιξης της κινητήριας μονάδας είναι τεράστιο. Βλέποντας επίσης τις δυσκολίες της Honda, ήταν ακόμα ένας λόγος να κάνουν πίσω.
Τα σενάρια και οι φήμες κυκλοφορούσαν στον Τύπο, αλλά ποτέ δεν ήταν κάτι παραπάνω από ιδέες. Η μόνη προσπάθεια που έγινε ήταν από τον επόμενο CEO της F1, Stefano Domenicali, o οποίος προσπάθησε να πείσει την Audi και την Lamborghini. Η γερμανική φίρμα έβαζε πάντα πρώτο το πρότζεκτ WEC και Le Mans, όμως το σκάνδαλο εκπομπών ρύπων την οδήγησε εκτός LMP1.
Διαβάστε επίσης: H μαύρη μέρα στην ιστορία της F1
Από την άλλη, η ιταλική φίρμα έστησε ένα εξαιρετικό πρόγραμμα GT3. Από εκεί και πέρα, η μόνη προσπάθεια έγινε και πάλι για το WEC και ουδέποτε για την F1. Η επόμενη γενιά κινητήριων μονάδων θα κρίνει το κατά πόσο φιλικοί θα είναι στα θέλω των κατασκευαστών. Σενάριο σαν αυτό του 2009, όπου η Renault προειδοποίησε πως αν η F1 δεν μεταβεί στην εποχή hybrid θα αποχωρήσει, δεν θα έχουμε. Αυτή τη φορά η προσπάθεια είναι συλλογική και το 2025 ή 2026 θα δούμε τη νέα γενιά. Μέχρι τότε, είναι σχεδόν αδύνατο κάποιος κατασκευαστής (όχι ιδιωτική ομάδα) να εισέλθει στο σπορ.
Όμως τώρα υπάρχουν πολλά ερωτηματικά σχετικά με την Red Bull στην F1 τα οποία θα απαντηθούν. Ας πάρουμε τα πράγματα με μια σειρά πρώτα.
Διαβάστε περισσότερα εδώ.