O αμερικανικός κολοσσός ανακοίνωσε πως θα σταματήσει τη διαφήμιση σε αυτά και κυρίως στο Facebook.
Του Γιάννη Σκουφή
Τελευταία βλέπουμε μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες -και όχι μόνο- στη Βόρεια Αμερική να διακόπτουν την προβολή και τη διαφήμιση των προϊόντων τους στα social media και ειδικότερα στο Facebook. Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειώσουμε πως μια μελέτη που είχε διεξαχθεί πέρυσι έδειξε πως καθημερινά συνδέονται στο Facebook περίπου 1,4 δισεκατομμύρια ενεργοί χρήστες, ηλικίας από 18 έως και 34 ετών, με μέσο χρόνο παραμονής τα 58 λεπτά.
Η Honda ήταν από τις πρώτες εταιρείες αυτοκινήτου που είχε ανακοινώσει την αποχώρησή της από το Facebook, αλλά και από το Instagram συμμετέχοντας στην κίνηση #StopHateForProfit και εκφράζοντας την δυσαρέσκειά της για τη διαχείριση σχετικά με τον ρατσισμό και το φυλετικό μίσος που καλλιεργείται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και η Ford, ενώ τώρα και η General Motors δηλώνει δυσαρεστημένη με τον τρόπο που η πλατφόρμα του Mark Zuckerberg διαχειρίζεται τα σχόλια στα ποστ και τις κακόβουλες ενέργειες σχετικά με τα προϊόντα του αμερικανικού ομίλου.
Μάλιστα η GM προχωρά στην διακοπή κάθε διαφημιστικής της καμπάνιας, όχι μόνο στο Facebook, αλλά και στα Instagram και WhatsApp, δίνοντας προτεραιότητα στο YouTube και στο Pinterest. Σε παρόμοιες κινήσεις προχωρούν και άλλες εταιρείες εκτός αυτοκινητοβιομηχανίας αποδυναμώνοντας σταδιακά τις μεγαλύτερες πλατφόρμες των social media.