Εν μέσω καραντίνας φτιάχτηκε μια ακόμα λίστα διαφημιστικής δαπάνης, αυτή τη φορά από τη ΔΕΗ. Το διάστημα Μάρτιος-Απρίλιος 2020 δόθηκαν 572.300 ευρώ σε ΜΜΕ, με κριτήρια, καθώς φαίνεται, σαν αυτά της λίστας Πέτσα…
Στους πίνακες που δημοσίευσε η ΕΦ.ΣΥΝ, παρατηρούμε ότι τα περισσότερα χρήματα δόθηκαν στον όμιλο του «Πρώτου Θέματος», όπως και σε ΜΜΕ του κ.Ράπτη (iefimerida.gr, bovary,gr, economistas.gr), του κ.Κουρτάκη (Παραπολιτικά, Parapolitika 90.1, prapolitika,gr, ikivotos,gr) αλλά και του κ. Μαυρίδη (liberal.gr, Φιλελεύθερος).
Όπως σχολιάζει η ΕΦ.ΣΥΝ, επί ΣΥΡΙΖΑ η συνολική ετήσια δαπάνη διαφήμισης της ΔΕΗ ήταν περί τα 2 εκ. ευρώ. Με τη νέα διοίκηση, υπό τον Γ. Στάσση ως πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο, το ποσό ανήλθε στα 8,5 εκ. ευρώ.