Πέτσας για καμπάνια «Μένουμε Σπίτι»: Τις επόμενες μέρες η λίστα με τα ΜΜΕ


Θέμα λίγων 24ώρων είναι η δημοσιοποίηση της λίστας με τα κονδύλια που διοχετεύτηκαν στα ΜΜΕ για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» κατά του κορoνοϊού, δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ το πρωί του Σαββάτου (04/07), επεσήμανε ότι όπως είχε προαναγγείλει από την 10 Απριλίου στην επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, ότι όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία θα δοθεί η λίστα και τα ποσά.

«Είναι θέμα λίγων ημερών να δημοσιοποιηθεί η λίστα με τα μέσα και τα ποσά με πλήρη διαφάνεια. Ο ποιοτικός και ποσοτικός έλεγχος έχει ολοκληρωθεί, έχουν αποσταλεί τα στοιχεία στο υπ. Οικονομικών, έχουν ολοκληρωθεί οι πληρωμές. Όταν μου πουν από το ΥΠΟΙΚ θα τη δώσω στη δημοσιότητα» είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Ο Στέλιος Πέτσας απαντώντας στις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης ότι «η καμπάνια έσωσε ζωές». Ως προς τις επικρίσεις ότι δόθηκαν λεφτά ακόμη και σε υπό κατασκευή sites, διευκρίνισε: «Η καμπάνια προχώρησε μέσω από έναν ανάδοχο ο οποίος είχε την δυνατότητα και την τεχνογνωσία να το κάνει αυτό, έχοντας στο μυαλό του και στη σύμβαση ανάθεσης, συγκεκριμένα κριτήρια. Ήταν 1.232 μέσα που συμμετείχαν στην καμπάνια αυτή σε όλη την Ελλάδα από όλες τις κατηγορίες των Μέσων, επομένως ήταν ένα τεράστιο εγχείρημα. Όταν θα βγουν τα στοιχεία, θα κρίνετε εσείς και όπως με ρωτάτε αν υπήρχαν αστοχίες να ρωτήσετε εκείνους που δημοσιοποιούσαν αυθαίρετα στοιχεία και ποσά τι θα έχουν να πουν».

Όταν του επισημάνθηκε ότι υπάρχουν αντιδράσεις και μεταξύ του δημοσιογραφικού κόσμου, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε: «Θα μου επιτρέψετε να πω ότι αυτό είναι ένα κατάντημα μεταξύ δημοσιογράφων, να θεωρούν τη διαφήμιση χρηματισμό. Η διαφήμιση είναι άλλο πράγμα».

Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ