Το πιο αηδιαστικό 2ωρο της ζωής του πέρασε ο Matthew Meehan σε πτήση της Delta Air Lines από Ατλάντα για Μαϊάμι, καθώς η θέση του ήταν γεμάτη από περιττώματα σκύλου που δεν είχαν καθαριστεί.
Το περιστατικό συνέβη την Πέμπτη 1/11 και όταν ο επιβάτης ενημέρωσε σχετικά το πλήρωμα η απάντηση που έλαβε ήταν πως είτε θα καθόταν στη λερωμένη θέση είτε θα έχανε την πτήση, σύμφωνα με το RT.
Ο επιβάτης ανέφερε το περιστατικό στο Facebook, δημοσιεύοντας μάλιστα και φωτογραφίες από την θέση. Το ακόμα χειρότερο βέβαια, όπως λέει, ήταν η συμπεριφορά που αντιμετώπισε από τα μέλη του πληρώματος, που αντί να καθαρίσουν το χάλι του έδωσαν δυο χαρτοπετσέτες και ένα μπουκάλι τζιν και του είπαν να πάει στην τουαλέτα να καθαριστεί!
«Είμαι γεμάτος με κόπρανα από το πρόσωπο που καθόταν σε αυτή τη θέση πριν από μένα. Βρίσκονται στα πόδια μου, στο παντελόνι, στα παπούτσια. Δεν είμαι χαρούμενος Delta! Αηδία! Μου είπαν να κάτσω στη θέση μου ειδάλλως δεν πρόκειται να πάνω σπίτι μου απόψε», έγραψε, ενώ σε άλλο σημείο ανέφερε:
«H Delta γνώριζε την ύπαρξη περιττωμάτων πριν ξεκινήσει η επιβίβαση αλλά κανείς δεν τσέκαρε να δει αν έχουν καθαριστεί. Μου επέτρεψαν να επιβιβαστώ και να καθίσω στη θέση. Καμία συγνώμη, κανένα ενδιαφέρον. Είμαι αηδιασμένος, είμαι ταραγμένος, είμαι τρομαγμένος».
Το θέμα όπως ήταν φυσικό πήρε διαστάσεις και η εταιρεία έσπευσε να απολογηθεί με αρκετή καθυστέρηση. Παραδέχθηκε πως η περιοχή γύρω από τη θέση του δεν είχε καθαριστεί καλά και πως υπήρχαν περιττώματα από ένα άρρωστο ζώο συναισθηματικής στήριξης.
«Πόσο αηδιαστικό! Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ένας επιβάτης χρειάστηκε να περάσει όλο αυτό», σχολίασε κάποιος, ενώ κάποιος άλλος σημείωσε: «Η πτήση θα έπρεπε να καθυστερήσει ή να ματαιωθεί».
Εκπρόσωπος της Delta μιλώντας στη Mirror Online είπε: «H Delta ζητά συγνώμη από τον πελάτη που επηρεάστηκε από ένα πρόβλημα σε μια πρόσφατη πτήση, όπου η περιοχή γύρω από την θέση του δεν είχε καθαριστεί κατάλληλα μετά από ένα περιστατικό που αφορούσε άρρωστο ζώο συναισθηματικής στήριξης. Η Delta επέστρεψε τα χρήματα του εισιτηρίου και αποζημίωσε τον πελάτη. Η ασφάλεια και η υγεία των πελατών μας και των υπαλλήλων μας είναι η κορυφαία μας προτεραιότητα και διεξάγουμε πλήρη έρευνα ενώ βρισκόμαστε σε άμεση επικοινωνία με τις αρμόδιες ομάδες ώστε να αποφευχθούν παρόμοια περιστατικά στο μέλλον. Όταν το αεροσκάφος προσγειώθηκε στο Μαϊάμι τέθηκε εκτός υπηρεσίας για να καθαριστεί σε βάθος και να απολυμανθεί».