Η τηλεφωνική γραμμή 1572 τέθηκε σε λειτουργία από το πρωί της Τετάρτης (08/04) με σκοπό την ενημέρωση των πολιτών γύρω από τον τουρισμό.
Συγκεκριμένα, στην γραμμή που δημιούργησε το υπουργείο Τουρισμού, μπορούν να καλούν, πολίτες, τουρίστες, επιχειρηματίες του τουρισμού και εργαζόμενοι στον τουριστικό τομέα, που επιθυμούν να υποβάλλουν ερωτήματα και να ενημερωθούν σχετικά με θέματα, που έχουν προκύψει στο πλαίσιο των μέτρων αντιμετώπισης των επιπτώσεων της πανδημίας του κορονοϊού.
Ειδική ομάδα έμπειρων στελεχών του υπουργείου Τουρισμού καταγράφει και απαντά στα σχετικά ερωτήματα, ενώ η γραμμή θα λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 8 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα.
Σήμερα το πρωί μάλιστα ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης βρέθηκε στο γραφείο εξυπηρέτησης και συνομίλησε με τα στελέχη του Υπουργείου που καταγράφουν τα ερωτήματα. Τα περισσότερα προς το παρόν αφορούν τη διάταξη σχετικά με το voucher με την οποία δίνεται η δυνατότητα στις τουριστικές επιχειρήσεις να αποζημιώνουν τους πελάτες τους με την έκδοση voucher 18μηνης διάρκειας.
Τι ισχύει με τις διακοπές του Πάσχα
Έτσι κάποιος καταναλωτής που έχει κλείσει διακοπές (π.χ) για το Πάσχα, αντί επιστροφής χρημάτων, θα λάβει voucher ίσης αξίας, το οποίο μπορεί να αξιοποιήσει αργότερα σε άλλο ταξίδι -ακόμα και με άλλο προορισμό – μέσω του ίδιου ταξιδιωτικού γραφείου ή της ίδιας τουριστικής επιχείρησης.
Το συγκεκριμένο μέτρο θεωρείται πολύ κρίσιμο για την διάσωση των τουριστικών επιχειρήσεων στη χώρα καθώς ελαφρύνει την αλυσίδα πληρωμών και ταυτόχρονα αποτελεί λύση για τους καταναλωτές που είχαν κλείσει εδώ και καιρό τα ταξίδια τους και με αυτό τον τρόπο δεν θα χάσουν τα χρήματά τους.
ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
- Κορονοϊός: Έχετε ανοσία στον ιό; Τα καλά νέα (pics)
- Κορονοϊός: «Βόμβα» από επιστήμονες – Τι θα αποκαλύψει την πραγματική εξάπλωση του ιού
- Κορονοϊός: Προσοχή! Μην κάνετε αυτό το λάθος με τα ψώνια του σούπερ μάρκετ